Nowe Marco Polo bazuje na Klasie V. Auto nie jest zbyt dużym samochodem, jak na kampera, ale wyposażono go w wiele praktycznych rozwiązań. Kanapa po rozłożeniu ma 2 metry długości, a przednie fotele są obracane o 180 stopni.
Nie zapomniano także o "kuchni". Zamontowano tutaj szufladę i lodówkę o pojemności 40 litrów, która może mrozić do -20 st. C. Na pokładzie są dwa zbiorniki na wodę, jeden na świeżą (38 l.) i jeden na zużytą (40 l.). Najbardziej rozpoznawalną cechą Marco Polo jest rozkładany dach, który udostępnia dodatkowe łóżko o wymiarach 2,05 na 1,13 m.
Mercedes oferuje także bardziej uniwersalną wersję Activity. To prostsza (i tańsza) wersja Marco Polo, która oferuje podnoszony dach, rozkładaną tylną kanapę, stolik i obracane przednie fotele. Zabraknie tutaj lodówki, praktycznych schowków oraz dachowego łóżka.
Model | Moc | Cena brutto zł |
Marco Polo Activity | ||
160 BlueTEC | 88 KM, 230 Nm | 167 157 |
180 BlueTEC | 114 KM, 270 Nm | 172 446 |
200 BlueTEC | 136 KM, 330 Nm | 180 687 |
220 BlueTEC | 163 KM, 380 Nm | 184 623 |
250 BlueTEC | 190 KM, 440 Nm | 203 073 |
Marco Polo | ||
200 BlueTEC | 136 KM, 330 Nm | 209 346 |
220 BlueTEC | 163 KM, 380 Nm | 213 282 |
250 BlueTEC | 190 KM, 440 Nm | 230 133 |
Komentarze