[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.3

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

Mercedes-Maybach zaprezentował na salonie samochodowym w Genewie odświeżoną Klasę S. Jest więcej luksusu, ale też różnic między Maybachem, a "zwykłą" Klasą S.

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018) Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

Specjaliści z Mercedes-Maybach podnoszą poprzeczkę, ustawioną właściwie przez samych siebie. Klasa S spod znaku Maybacha będzie teraz jeszcze mocniej "ociekać" luksusem, oferując więcej miejsca w środku i nowy wygląd, nawiązujący do klasycznego Maybacha.

Model, który możemy podziwiać na salonie w Genewie, ma nowe, dwukolorowe nadwozie. Na początek będzie to czarny dół i srebrna góra, ale chwilę po debiucie kombinacji będzie w sumie dziewięć.

REKLAMA

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018) Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

Od standardowej Klasy S Maybacha odróżnia też nowy grill, z pionowymi i gęsto upakowanymi żebrami oraz nowe 20-calowe koła, a wśród opcji pojawił się dwuwarstwowy lakier, nadający diamentowy blask i większą głębię ciemnych kolorów nadwozia.

Jeśli chodzi o nadwozie, jest ono dłuższe o około 25 centymetrów od najdłuższego Mercedesa Klasy S. Łączna długość sięga 5462 mm, zaś rozstaw osi pokaźnych 3365 mm. Pozwala to na wygospodarowanie obszernej kabiny, z dwoma luksusowymi fotelami wielofunkcyjnymi dla pasażerów.

REKLAMA

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018) Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

VIP-y będą miały możliwość skorzystania z masażu, podgrzewania i klimatyzowania, a wysuwane podnóżki i supermiękkie zagłówki, wszystkie obszyte wysokogatunkową skórą nappa, pozwolą zrelaksować się podczas podróży.

REKLAMA

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018) Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

Do napędu nowego Maybacha posłuży jedna z trzech wersji silnikowych - S560, S560 4MATIC oraz S650. W dwóch pierwszych za rozpędzanie kolosa odpowiada silnik V8 o pojemności 4 litrów i mocy 469 KM, osiągający maksymalny moment obrotowy na poziomie 700 Nm. Sprint do "setki" potrwa tu niespełna 5 sekund.

REKLAMA

Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018) Mercedes-Maybach Klasy S (Genewa 2018)

Topowy wariant S650 to doskonale pasujący do tak luksusowej limuzyny silnik V12 o pojemności 6 litrów. Dysponuje on mocą 630 KM i aż 1000 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Na przyspieszenie od 0 do 100 km/h Maybach S650 potrzebować będzie raptem 4,7 sekundy, przy akompaniamencie dwunastu rasowych cylindrów.

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij