Gdy Mercedes wskrzesił markę Maybach plany był bardzo ambitne. I faktycznie powstały dwa bardzo luksusowe modele 57 i 62 oraz ich pokrewne wersje. Niestety niska sprzedaż sprawiła, że Stuttgart uśmiercił legendarną marką. Maybach powrócił, ale jako nazwa topowych wersji Klasy S. Najpierw był "zwykły" Mercedes-Maybach, a następnie pokazano wersję wydłużoną S 600 Pullman, która nawiązuje do obszernej historii długich limuzyn.
Mercedes-Maybach S 600 Pullman posiada luksusową, dużą kabinę przygotowaną dla czterech osób, które mogą usiąść twarzami do siebie. Od części, w której podróżuje szofer, prezes i jego ekipa mogą się oddzielić elektrycznie sterowaną szybą z funkcją dodatkowego przyciemniania. Kąt oparć głównych foteli, zwróconych przodem do kierunku jazdy, można ustawić w zakresie od 19 do 43,5 stopnia.
Najnowszą limuzynę Mercedesa charakteryzuje długość 6499 mm (o 1043 mm więcej niż w Klasy S Maybach. Rozstaw osi to 4418 mm, a wysokość równa jest 1598 mm. Auto napędza silnik V12 bitrubo o pojemności 6 l. Jego moc to 530 KM, zaś maksymalny moment obrotowy wynosi 830 Nm. Maksymalna prędkość auta to 210 km/h.
W standardzie Mercedes-Maybach S 600 Pullman posiada m.in.:
- interkom do porozumiewania się z szoferem przy zamkniętej ściance działowej,
- wzbogacone wykończenie skórą nappa,
- chłodzony schowek
- zestaw multimedialny i 18,5-calowy ekran dla pasażerów tylnych foteli,
- elektrycznie sterowane rolety w tylnych oknach,
- a także kute obręcze kół
Opcjonalnie można zamówić specjalne, kilkuwarstwowe lakiery najwyższej jakości oraz nagłośnienie przestrzenne Burmester High-End 3D Surround. Cena podstawowa modelu Mercedes-Maybach S 600 Pullman to 2 771 600 złotych. Są chętni?
Komentarze