Mercedes S560e jest idealnym sposobem na pokazanie światu - tak, jestem zamożny, lubię dobry styl i produkty premium, ale cenię też nowe technologie, a może nawet lubię "bawić się" w ekologię. Wersja S560e nie jest wcale tania, ale przecież kto decyduje się na Klasę S, na brak funduszy nie może narzekać.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
fot. materiały prasowe
Mercedes S560e
Dla Mercedesa model ten jest możliwością pokazania swojego potencjału. A ten jest niemały. W nowym modelu S560e inżynierowie umieścili silnik benzynowy o pojemności trzech litrów i większej mocy. Z jednostki V6 wyciśnięto moc 367 KM.
Jak na hybrydę przystało, tradycyjny "benzyniak" współpracuje z jednostką zasilaną prądem elektrycznym, Jej parametry to pozornie skromne 122 KM oraz imponujące 440 Nm momentu obrotowego. Napęd współpracuje z automatyczną skrzynią biegów o dziewięciu przełożeniach 9G-Tronic Plus.
REKLAMA
REKLAMA
Mercedes S560e
Co z osiągami hybrydowej limuzyny? Potężny, ponad 5-metrowy krążownik, może pokonać teraz nawet 50 kilometrów z użyciem energii elektrycznej, zgromadzonej w baterii. Co więcej, współpraca silnika spalinowego z elektrycznym ma zaowocować średnim zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 2,1 l/100 km.
Dodajmy jeszcze, że na przyspieszenie od 0 do 100 km/h samochód potrzebuje jedynie pięciu sekund, a maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km\h.
REKLAMA
REKLAMA
Mercedes S560e
Niezbyt imponująca jest jedynie wielkość bagażnika, którą mocno ograniczają podzespoły napędowe i baterie. Choć te są nieco mniejsze niż poprzednio, co zaowocowało powiększeniem możliwości przewozowych z 395 do 410 litrów. Na przewiezienie eleganckich toreb z kijami golfowymi zupełnie wystarczy.
Tak sobie obiecuje, że moje następne auto to będzie hybryda.
Model S560e jest super auto marzenie. Chociaż i ja na swojego merolka też nie narzekam, po ostatnim przeglądzie na Daimlera śmiga jak nówka.
~renek, 2017-09-20 17:25:05
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Kia Stinger i BMW 4 Gran Coupé – dwa modele o sportowych cechach, obydwa z sześciocylindrowymi silnikami, obydwa o mocy znacznie powyżej 300 KM. Czy po ubiegłorocznym liftingu Stinger zdoła pokonać nienową już „czwórkę” Gran Coupé?
Auta hybrydowe, czyli takie z silnikiem spalinowym i elektrycznym zasilanym z zewnętrznego źródła prądu, coraz liczniej pojawiają się na drogach. A wraz z nimi pojawiają się pewne mity. Przyjrzeliśmy się kilku z nich.
Powiedzieć, że Klasa S jest najbardziej zaawansowanym samochodem w historii Mercedesa to jak nie powiedzieć nic. Najnowsza Klasa S jest oczywiście bardziej cyfrowa i lepiej połączona ze światem niż kiedykolwiek wcześniej. Pytanie – jaka jest jako Klasa S? Odpowiedź - w teście.
Nissan Ariya, przełomowy dla marki model o napędzie elektrycznym, po raz pierwszy został pokazany w Polsce. Kiedy zobaczymy pierwsze egzemplarze na naszych drogach?
AMG ujawnia plany na najbliższe lata. Spodziewamy się nie tylko w pełni elektrycznych modeli, ale przede wszystkim rasowych hybryd, dysponujących mocą 816 KM oraz 1000 Nm momentu obrotowego.
MINI Electric Pacesetter łączy w sobie wyczynowy charakter marki John Cooper Works z elektromobilnością. Ta wyjątkowa wersja powstała jako samochód bezpieczeństwa Formuły E.
Opel Crossland pojawił się w 2017 roku, jako następca modelu Meriva. Znak czasów – miejski van ustąpił miejsca SUV-owi. Teraz Crossland ewoluuje, przechodząc solidny face lifting. W teście wersja GS-Line o młodzieżowym charakterze.
REKLAMA
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze
~renek, 2017-09-20 17:25:05
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?