Wygląd Sprintera został tylko delikatnie przestylizowany – zastosowano nowe zderzaki, zmodyfikowany grill i nowe światła przednie. Kabina auta jest teraz bliżej ziemi niż poprzednio.
Również we wnętrzu obyło się bez rewolucji. Nowe są tapicerki i grubsze koło kierownicy. Inne zmiany to nowy drążek skrzyni biegów, lepszy system audio i nawigacja.
Pod maską szeroki wybór silników diesla o mocy od 95 do 190 KM. W ofercie jest też 1,8-litrowy silnik benzynowy z doładowaniem o mocy 156 KM – może być on napędzany gazem ziemnym (CNG).
Inżynierowi dodali też 5 systemów bezpieczeństwa: Crosswind Assist (pokazuje nasilenie wiatru bocznego, seryjny), Collision Prevention Assist (zapobiega kolizjom przy małych prędkościach), Blind Spot Assist (wykrywa obiekty w martwym polu), Highbeam Assist (asystent świateł drogowych) i Lane Keeping Assist (system zmiany pasa ruchu).
Pierwsze zamówienia na Sprintera 2014 będzie można składać w czerwcu, premierowe egzemplarze zostaną dostarczone do klientów we wrześniu.
amis