[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mercedes klasa E (W213) kombi - luksusowy transportowiec

Koncern ze Stuttgartu od razu przedstawia światu odmianę będącą preludium do topowej, sportowej odmiany AMG - E43 AMG.

Mercedes klasa E (W213) kombi

Klasa E w nadwoziu kombi prezentuje się okazale i dostojnie, samochód ma ładną linię nadwozia, choć naszym zdaniem lepiej wygląda Volvo V90. W klasie E kombi znajdziemy światła tylne z diodami LED oraz standardowy pakiet Easy-Pack, który pozwola na automatyczne otwieranie klapy bagażnika poprzez ruch stopą pod zderzakiem.

We wnętrzu zastosowano materiały najwyższej jakości m.in. drewno i skórę. Wielofunkcyjna kierownica ma przyciski dotykowe, którymi obsługujemy funkcje poprzez przesuwanie na nich palcami. Do kabiny trafił nowy touchpad. Do tego na desce rozdzielczej mamy dwa ekrany o przekątnej 12,3-cala oraz szereg systemów ułatwiających podróż oraz wspomagających bezpieczeństwo. Dynamic Select pozwala kierowcy wybrać jeden z 5 trybów jazdy. A opcjonalnie można doposażyć samochód w pneumatyczne, "inteligentne" zawieszenie Air Body Control.

REKLAMA

Silniki:

  E 200 d  E 220 d  E 350 d
pojemność (cc)  1950 1950 2987
silnik R4 R4 V6
moc (KM) 150 (przy 3800 obr/min)  194 (przy 3800 obr/min) 258 (przy 3400 obr/min)
moment obr. (Nm)   360 (1600-2800 obr/min)     400 (1600-2800 obr/min)     620 (1600-2400 obr/min)  
śr. zużycie paliwa (norma NEDC)   4,2 l/100 km 4,2 l/100 km 5,4 l/100 km
emisja CO2 (q/km) 109 109 140
0-100 km/h (s)       brak danych       7,7 6,2
prędkość maks. (km/h)             brak danych 235 250

 

  E 200  E 250  E 400 4Matic
pojemność (cc)  1991 1991 3498
silnik R4 R4 V6
moc (KM) 184 (przy 5500 obr/min)  211 (przy 5500 obr/min) 333 (brak danych)
moment obr. (Nm)   300 (1200-4000 obr/min)     350 (1200-4000 obr/min)     480 (brak danych)  
śr. zużycie paliwa (norma NEDC)   6,2 l/100 km 6,2 l/100 km 7,9 l/100 km
emisja CO2 (q/km) 138 138 180
0-100 km/h (s)             8,1       7,2 brak danych
prędkość maks. (km/h)             231 243 250

Klasa E kombi przy rozłożonych oparciach tylnej kanapy oferuje 670 l pojemności bagażnika, gdy złożymy oparcia foteli do płaskiej pozycji to na pokładzie mamy aż 1820 litrów! Co więcej szerokość przestrzeni bagażowej w najwęższym miejscu to aż 1100 mm. Dzięki temu na pokład możemy zabrać sporych rozmiarów ładunek. Ładowność samochodu wynosi do 745 kg, zaś z zawieszeniem Air Body Control możemy holować przyczepę o masie do 2100 kg.

Mercedes-AMG E 43 kombi

Zanim pojawi się topowa wersja E63 AMG Mercedes oferuje wariant pośredni - E 43 4Matic Estate. Pod maska pracuje jednostką V6 bitrubo o pojemności 3 litrów, która dostarcza moc 401 KM. Samochód wyróżnia się m.in. osłoną chłodnicy z punktowym wykończeniem, bodykitem z linii AMG. Oraz dwiema podwójnymi końcówkami układu wydechowego.

 

  E 43 4Matic Estate
pojemność (cc)  2996
silnik V6 bitrubo
moc (KM) 401 (przy 6100 obr/min) 
moment obr. (Nm) 520 (2500-5000 obr/min)  
śr. zużycie paliwa (norma NEDC)   8,4 l/100 km
emisja CO2 (q/km) 192
0-100 km/h (s)       4,7      
prędkość maks. (km/h)             250 (ograniczona elektr.)

Klasę E w kombi będzie można zamawiać od końcówki lata, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów w czwartym kwartale. Jeszcze w tym roku, do Klasy E (W213) w sedanie i kombi powinna dołączyć topowa odmiana E 63 AMG w obu wariantach nadwozia. 

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij