Super Bowl od lat śrubuje rekordy. W 2011 roku finał NFL osiągnął najlepszy wyniki w historii amerykańskiej telewizji, gromadząc przed telewizorami 111 milionów widzów. W zeszłym roku rekord znów został pobity - 114 mln widzów. Dzięki takim wynikom reklamodawcy są w stanie zapłacić każde pieniądze za choćby minutę czasu antenowego. Kilka lat temu, cena w telewizji FOX za 30-sekund podczas Super Bowl wynosiła aż 2,7 mln dolarów! Amerykanie wzorowo wypracowali produkt, który praktycznie każdemu przynosi ogromne zyski. Dzień, w którym rozgrywany jest mecz nazywany jest Super Niedzielą (Super Sunday) i uważany za nieoficjalne święto narodowe USA.
W tym roku Mercedes postanowił zrezygnować z "szaleństwa reklamowego" Super Bowl. Szacuje się, że podczas jubileuszowego 50. Super Bowl cena za 60-sekundowy spot reklamowy może skoczyć nawet do 10 mln dolarów. W Mercedesie stwierdzili, że do promocji nowych modeli - Klasy E i SLC wykorzystają bardziej sensowniejsze kampanie promocyjne.
W zeszłym roku producent ze Stuttgartu podczas Super Bowl promował model Mercedes-AMG GT. Cała kampania kosztowała Mercedesa 9 mln dolarów. Mercedes mówi basta, ale swoje reklamy potwierdziły inne marki motoryzacyjne - Acura, Audi, Honda, Hyundai, Kia i MINI. A poniżej możecie zobaczyć reklamę Mercedsa-AMG GT z poprzedniego finału Super Bowl.