Auto zostało wyposażone w znany silnik benzynowy 1,6 litra o mocy 218 KM i maksymalnym momencie obrotowym 280 Nm (w zakresie od 1900 do 5000 obr./min.). Wartość momentu może zostać chwilowo zwiększona do 300 Nm (w przedziale od 2100 do 4500 obr./min.) dzięki funkcji overboost. Nowy Paceman JCW przyspiesza do „setki” w 6,9 sekundy i rozpędza się do 225 km/h. Standardem jest 6-biegowa przekładnia manualna, natomiast opcjonalnie dostępny jest automat o tej samej liczbie przełożeń.
MINI wyposażyło swój nowy model w sportowe zawieszenie (obniżone o 10 mm) ze zoptymalizowanymi sprężynami i amortyzatorami. Lepsza trakcja to także zasługa zastosowania szerokich opon założonych na 18-calowe lekkie obręcze aluminiowe. Za dopłatą felgi można powiększyć o jeden rozmiar.
Kierowca ma do dyspozycji przycisk Sport, który skraca reakcję przepustnicy i wyostrza działanie układu kierowniczego. Możliwe jest również przekazanie 100 % mocy na tylne koła, w normalnych warunkach jest to stosunek 50:50.
Paceman z pakietem John Cooper Works trafi do sprzedaży w marcu przyszłego roku.
Źródło: mototarget