[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
1.0

Mitsubishi ASX po face liftingu. Znamy ceny

Nowe Mitsubishi ASX wygląda jak kolejna generacja modelu. Jest to jednak zaawansowany face lifting tego niemal 10-letniego już SUV-a.

Mitsubishi ASX 2019 Mitsubishi ASX 2019
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 74 490 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Solidnie odświeżony Mitsubishi ASX, znany na niektórych rynkach jako RVR lub Outlander Sport, zadebiutował w marcu tego roku, na salonie samochodowym w Genewie. Teraz model po face liftingu wchodzi do sprzedaży w Polsce, a my znamy już cennik.

Mitsubishi ASX – nadwozie

Z przodu Mitsubishi ASX po face liftingu upodobnił się nieco do Eclipse Crossa, ale zachował swój odrębny charakter. Styliści rozwinęli tu koncepcję „Dynamic Shield” znaną od paru lat. Chodzi o te chromowane elementy, biegnące u dołu reflektorów i wcinające się w atrapę chłodnicy.

Uwagę zwracają tu jednak duże i wyraziste panele świetlne po bokach zderzaka, zawierające światła przeciwmgielne i kierunkowskazy. Podobny element znajduje się w Eclipse Crossie, ale tam nie jest tak nachalnie zaakcentowany.

Przejdźmy do tyłu. Tutaj największe zmiany obejmują klosze lamp z LED-owymi światłami w kształcie... świateł do jazdy dziennej nowych modeli Volvo – charakterystycznego „młota Thora”, który jest znakiem rozpoznawczym nowej generacji aut szwedzkiej marki.

Nowy jest też zderzak, z solidnie wyglądającą atrapą osłony podwozia i bocznymi kratami, które – podobnie jak świetlne panele z przodu - wizualnie poszerzają auto.

Kompaktowy SUV Mitsubishi ma nadwozie o długości 4365 mm i solidne 19 cm prześwitu. Nawet w wersji z napędem tylko na przód samochód sprawdzi się na co dzień i na weekendowe wypady za miasto. ASX zabierze przy tym 406 litrów bagażu, może też holować przyczepy o masie od 710 kg (bez hamulca) lub 1300 kg (z hamulcem).

Przednie zawieszenie to typowe kolumny MacPhersona, z tyłu oś jest z kolei wielowahaczowa. Zapewnia to nie tylko większy poziom komfortu, ale i lepsze trzymanie drogi.

Zobacz także: Targi Frankfurt 2019 - zobacz wszystkie premiery

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi ASX 2019 Mitsubishi ASX 2019

Mitsubishi ASX – wnętrze

W kabinie, dla odmiany, zmian praktycznie nie ma. Nie licząc powiększonego z siedmiu do ośmiu ekranu na konsoli środkowej i nowszego systemu informacyjno-rozrywkowego. Producent mówi o ulepszonym systemie łączności z urządzeniami mobilnymi SDA i możliwości oglądania filmów w czasie postoju.

Wkrótce dostępna będzie też aplikacja, która wykorzystując wskazania prędkościomierza, licznika kilometrów i świateł ostrzegawczych dostarczy wiele informacji o pojeździe. Aplikacja umożliwi sprawdzenie poziomu paliwa i wskaże kierowcy drogę do najbliższej stacji benzynowej, a także udzieli wskazówek dotyczących przeglądów i obsługi samochodu.

Mitsubishi ASX – silnik

Na rynkach europejskich odświeżony ASX będzie oferowany z benzynowym 16-zaworowym silnikiem MIVEC o pojemności 2 litrów, mocy 150 KM i momencie obrotowym 195 Nm.

Współpracuje on z pięciobiegową manualną skrzynią biegów, lub z 6-biegową skrzynią automatyczną INVECS-III CVT z trybem sportowym. Dostępne będą wersje z napędem na oś przednią oraz na cztery koła.

Zobacz także: trzy tysiące nowych BMW i Mini gnije na parkingu

REKLAMA

Mitsubishi ASX 2019 Mitsubishi ASX 2019

Mitsubishi ASX – ceny i wyposażenie

Ceny nowego Mitsubishi ASX w ofercie premierowej startują od 74 490 zł.

Nowego SUV-a można zamówić w jednym z pięciu poziomów wyposażenia. Auta da się skonfigurować na wiele różnych sposobów, także w kwestii wyboru układu przeniesienia napędu (cztery odmiany 2WD MT, trzy 2WD z CVT oraz trzy z napędem 4WD CVT).

Dzięki wprowadzeniu wielu rozwiązań bez dopłaty (np. pakiet świateł LED o wartości 3500 zł jest za darmo w każdej wersji) lub obniżeniu ceny (np. dopłata do automatycznej przekładni CVT to 5000 zł), suma korzyści może sięgnąć nawet 10 000 zł.

Już w najtańszej wersji można się spodziewać dobrego wyposażenia. Samochód opuszcza fabrykę z immobilizerem, wycieraczkami szyby przedniej z czujnikiem deszczu, elektrycznie regulowanymi i podgrzewanymi lusterkami zewnętrznymi, elektrycznymi szybami z przodu i z tyłu (z funkcją Auto od strony kierowcy), jest też sterowanie systemem audio na kierownicy i zestaw głośnomówiący Bluetooth.

Wszystkie wersje (poza najtańszą) otrzymują kamerę cofania oraz centralny zamek ze sterowaniem pilotem. Każdy dostępny w Polsce ASX ma światła do jazdy dziennej i reflektory w technologii Bi-LED z czujnikiem zmierzchu oraz tylne lampy LED (jedyny -SUV w tej klasie, który może się tym pochwalić), a trzy topowe odmiany (Intense, Intense Plus, Instyle) również diodowe reflektory przeciwmgielne LED.

Już w podstawowych wersjach auta są dostępne radioodtwarzacze CD z MP3 a droższe wersje różnią się zastosowaniem ekranów dotykowych. Do wyboru jest też stacja multimedialna SDA z Android Auto/Apple Car Play (w odmianie z lub bez nawigacji) oraz tuner cyfrowy DAB (w wersjach Intense, Intense Plus i Instyle).

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij