REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – znamy ceny

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV zadebiutuje w Polsce 27 kwietnia, ale już dziś rusza przedsprzedaż. Wiemy, ile kosztuje nowa w ofercie marki hybryda z napędem plug-in.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV fot. materiały prasowe
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Już niebawem na polskim rynku zadebiutuje nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Polska premiera modelu spod znaku Trzech Diamentów jest planowana na 27 kwietnia, ale już teraz, wraz z ogłoszeniem cen i wyposażenia hybrydowego SUV-a, ruszyła jego przedsprzedaż. Bazowy model wyceniony został na kwotę 185 990 złotych, ale wykorzystanie oferowanych przez importera rabatów obniża cenę do poziomu 160 990 złotych. A to zaledwie o 10 tys. złotych więcej, niż trzeba wydać na model Eclipse Cross z silnikiem benzynowym 1.5T i napędem 4WD (nie licząc oferowanych okresowo rabatów).

REKLAMA

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – ceny i wyposażenie

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest oferowane z 5-letnią gwarancją (do 100 000 km) na cały samochód wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem Mitsubishi Assistance Package oraz 8 latami gwarancji (do 160 000 km) na pojemność baterii trakcyjnej ładowanej z gniazdka.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEVfot. materiały prasowe
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Hybrydowy SUV oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia (Invite Plus, Intense Plus, Instyle Plus) i ośmiu kolorach nadwozia, w tym nowym, wielowarstwowym białym – White Diamond. W podstawowej wersji Invite Plus znajdziemy między innymi:

  • stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali i interfejsem Android Auto/Apple CarPlay,
  • automatyczną, dwustrefową klimatyzację,
  • 18" aluminiowe koła z oponami 225/55 R18,
  • światła do jazdy dziennej w technologii LED,
  • automatyczne światła drogowe (AHB),
  • przyciemniane tylne szyby,
  • relingi dachowe w kolorze czarnym,
  • kamerę cofania,
  • system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM),
  • system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW),
  • łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego,
  • podgrzewane przednie fotele,
  • system dostępu bezkluczykowego.

Wersja Intense Plus oferuje do tego:

  • przednie reflektory w technologii Bi-LED,
  • adaptacyjny tempomat,
  • systemy kamer 360 stopni (w tym kamerę cofania),
  • monitorowanie ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA),
  • monitorowanie martwego pola (BSW) i rozpoznawanie znaków drogowych (TSR),
  • wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display),
  • gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej,
  • podgrzewaną kierownicę,
  • tapicerkę foteli z syntetycznej skóry,
  • elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach),
  • aplikację Mitsubishi Remote Control.

W najlepiej wyposażonej wersji Instyle Plus znajdziemy ponadto:

  • elektrycznie sterowane okno dachowe,
  • skórzaną tapicerkę w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym,
  • elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach),
  • podgrzewane fotele przednie i tylną kanapę,
  • podgrzewaną szybę czołową,
  • system nawigacji dla stacji multimedialnej SDA i wysokiej jakości system nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System.

Pierwsi nabywcy nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV mogą liczyć na premierową ofertę, dzięki której zyskają aż 25 000 zł. Dzięki zniżce na poziomie 15 000 zł, rabatowi 5000 zł za pozostawienie swego obecnego pojazdu w rozliczeniu i dodatkowym 5000 zł dla lojalnych klientów marki, nowe Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest dostępne w cenach:

  • Invite Plus: 185 990 zł (160 990 zł ze zniżkami)
  • Intense Plus: 205 990 zł (180 990 zł ze zniżkami)
  • Instyle Plus: 214 990 zł (189 990 zł ze zniżkami)

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – napęd, zasięg i ładowanie

Mitsubishi Eclipse Cross PHEVfot. materiały prasowe
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Kluczową cechą nowego Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest napęd – hybrydowy plug-in, z możliwością szybkiego ładowania prądem stałym (25 min do 80 proc.) z publicznych ładowarek. SUV-a napędzają dwa silniki elektryczne umieszczone przy przedniej i tylnej osi. Jednostka spalinowa służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Łączna moc układu napędowego to 188 KM, a napęd na cztery koła S-AWC jest dostępny także w trybie EV.

Pojemny akumulator pozwala na pokonanie do 55 km w zeroemisyjnym trybie elektrycznym EV. Pełen zasięg auta (paliwo + energia elektryczna) to około 600 km, a koszt przejechania standardowych 100 km może być nawet 3-krotnie niższy w porównaniu z wersją spalinową.

Oficjalna polska premiera modelu odbędzie się 27 kwietnia w samo południe i wtedy też pierwsze egzemplarze trafią do salonów.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA