REKLAMA

Mitsubishi Eclipse Cross z jedną tylną szybą

Mitsubishi Eclipse Cross przeszedł face lifting, który odmienił nieco wygląd zewnętrzny, zwłaszcza z tyłu, ale też dodał napęd hybrydowy typu plug-in.

Mitsubishi Eclipse Cross facelift 2020 fot. materiały prasowe
Mitsubishi Eclipse Cross facelift 2020
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 103 990 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Zacznijmy od tego, że wbrew wcześniejszym doniesieniom, mamy potwierdzenie, że odświeżony Mitsubishi Eclipse Cross dotrze jednak na nasz rynek, pomimo wcześniejszych zapowiedzi „zamrożenia” przez Mitsubishi premier nowych samochodów na Starym Kontynencie. Japońska marka skupia się teraz mocniej na rynkach azjatyckich, pozostaje także w Nowej Zelandii czy w USA. Tak czy inaczej, zobaczmy co nowego u Eclipse Crossa, który w wersji po face liftingu trafi do naszych salonów.

Mitsubishi Eclipse Cross - nadwozie i wnętrze

SUV Mitsubishi po face liftingu zachował swoją sylwetkę i charakter, ale pojawiło się kilka istotnych zmian. Z przodu są one kosmetyczne i ograniczają się do nowego zderzaka, zmodyfikowanych lamp osadzonych w tymże czy zastosowaniu najnowszej odsłony charakterystycznego dla marki designu, nazwanego Dynamic Shield. Chodzi o te chromowane elementy z przodu.

REKLAMA

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Za to w tylnej części mamy prawdziwą rewolucję, bowiem zniknął element charakterystyczny dla tego nieco „kosmicznego” modelu, czyli podwójna tylna szyba, przedzielona pasem świateł. Teraz mamy już klasyczną, jedną, dużą szybę, podczas gdy świetlna listwa zniknęła, a klosze zyskały nowy kształt.

Mitsubishi Eclipse Crossfot. auto motor i sport
Mitsubishi Eclipse Cross

Czy to wygląda lepiej? Kwestia gustu, ale przyznajemy, że naszym zdaniem jest dobrze. Choć z ostateczną oceną musimy się wstrzymać, jako że producent jest póki co bardzo oszczędny, jeśli chodzi o liczbę opublikowanych zdjęć.

Nowości spotkają nas także we wnętrzu. Najwięcej zmian dotknęło konsolę środkową, gdzie pojawił się nowy ekran systemu informacyjno-rozrywkowego, mający 8 cali przekątnej i dwa fizyczne pokrętła. Ponieważ wyświetlacz ten jest dotykowy, spomiędzy foteli zniknął gładzik do obsługi systemu infotainment, a w jego miejsce mamy dodatkowy schowek.

Mitsubishi Eclipse Cross - napęd plug-in hybrid

Na koniec to, co nowego pod maską. A trafi tutaj napęd plug-in hybrid, znany z testowanego przez nas niedawno Outlandera PHEV, oparty na 2,4-litrowym silniku benzynowym MIVEC i dwóch elektrycznych silnikach. W sprzedaży pozostanie obecny dotychczas turbodoładowany silnik 1.5 MIVEC, ale zyska ulepszone turbo, minimalizujące efekt turbodziury.

To by było na tyle, jeśli chodzi o nowego, odświeżonego Mitsubishi Eclipse Crossa. Zajrzyjcie jeszcze do galerii zdjęć.

zobacz galerię

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA