REKLAMA

Mitsubishi L200 w Polsce. Znamy ceny

Po czterech dekadach od premiery Mitsubishi przeszedł solidny face lifting. Odświeżony pick-up wchodzi właśnie do sprzedaży w Polsce.

Mitsubishi L200 Materiały prasowe
Mitsubishi L200
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 42 990 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Mitsubishi L200, znany na niektórych rynkach jako Triton, przeszedł bardzo zaawansowany face lifting. Taki, który już na pierwszy rzut oka sprawia, że trudno poznać co to w ogóle za model. Tymczasem jest to dobrze znany japoński pick-up, tyle że mocno unowocześniony.

Mitsubishi L200 – nadwozie

Pokazany w 2014 roku model L200 zdążył się już nieco opatrzeć, choć w przypadku pojazdów użytkowych wygląd ma drugo-, albo i trzeciorzędne znaczenie. Tu jednak styliści Mitsubishi popuścili wodze fantazji, upodobniając auto do innych modeli marki, jak Eclipse Cross czy Outlander.

Rzeczywiście, nieco futurystycznie wyglądający przód L200, z kanciastymi liniami i odważnymi przetłoczeniami wpisuje się w stylistykę Dynamic Shield – jak we wspomnianych SUV-ach spod znaku trzech diamentów. Co ciekawe i rzadkie w przypadku face liftingu – przeprojektowano też kształt nadkoli.

Tradycjonaliści docenią z kolei pozostawienie we względnym spokoju tyłu. Tam znajdziemy jedynie nowy zderzak i klosze lamp, z efektowną LED-ową linią świateł. Z zewnątrz to w zasadzie tyle.

Zobacz także: TOP5 - najciekawsze premiery aut elektrycznych

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi L200 Materiały prasowe
Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 - napęd

Nowy L200 w wersjach z napędem 4WD jest wyposażony w system SuperSelect 4WD lub system EasySelect 4WD. Oba korzystają z nowego trybu Offroad z ustawieniami GRAVEL (szuter), MUD/SNOW (błoto/śnieg), SAND (piasek) i ROCK (kamienie).

Po włączeniu trybu Off-road, komputer kontroluje rozdział mocy, pracę przekładni i hamulce, aby można było sterować stopniem poślizgu kół, zwiększając skuteczność jazdy w terenie i zdolność do wydostawania się z błota lub śniegu. Nie zabrakło też asystenta zjazdu ze wzniesienia.

W razie pogorszenia warunków przyczepności, związanych czy to z pogodą, czy też zmianą rodzaju nawierzchni, można włączyć napęd na wszystkie koła lub reduktor. Co warto podkreślić, w standardzie wszystkie Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymują reduktor oraz blokadę tylnego mostu.

Zobacz także: trzy tysiące nowych BMW i Mini gnije na parkingu

REKLAMA

Mitsubishi L200 Materiały prasowe
Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 – silnik

Do napędu nowego Mitsubishi L200 służy nowoczesny czterocylindrowy turbodiesel o pojemności 2,2 litra, spełniający normy Euro 6d-TEMP, który współpracuje z 6-stopniową skrzynią automatyczną lub 6-biegową ręczną przekładnią.

Wysokoprężna jednostka generuje moc 150 KM oraz wysoki moment obrotowy 400 Nm, dostępny w zakresie 1750-2250 obr./min. Jak podaje producent, według procedury testowej WLTP zużycie paliwa w cyklu łącznym, w zależności od odmiany, wyposażenia oraz masy, wynosi między 8,6 i 9,7 litra oleju napędowego na „setkę”.

Mitsubishi L200 – własności terenowe

Mitsubishi L200 ma 20 cm minimalnego prześwitu. Kąt natarcia to z kolei 29 stopni, podczas gdy kąt zejścia wynosi do 21 stopni. Samochód może poruszać się w przechyle bocznym wynoszący do 45 stopni.

L200, tradycyjnie już, jest idealnym narzędziem do pracy. Jego ładowność wynosi – w zależności od wersji i układu przeniesienia napędu – od 1040 do 1080 kg. Maksymalna masa holowanej przyczepy bez hamulca to 750 kg, ale L200 poradzi sobie z obciążeniem do 3100 kg, w przypadku przyczepy z hamulcem. W praktyce oznacza to możliwość podróżowania z jachtem bądź dużą przyczepą kempingową.

Zobacz także: nowy Land Rover Defender - powrót legendy!

REKLAMA

REKLAMA

Mitsubishi L200 Materiały prasowe
Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 – ceny

W nowym L200 pojawi się sporo systemów bezpieczeństwa. Wśród nich wymienić trzeba m.in.:

  • System łagodzenia kolizji czołowych (FCM), który umożliwia wykrycie pojazdów i pieszych znajdujących się przed samochodem,
  • System ostrzegania o pojazdach w martwym polu lusterek bocznych (BSW + LCA),
  • Tylny sygnalizator ruchu poprzecznego (RCTA),
  • Ultradźwiękowy system łagodzenia skutków omyłkowego wciśnięcia pedału gazu (UMS).
  • Przydatne wsparcie dla kierowcy zapewnia też system monitorowania otoczenia samochodu z kamerą 360 stopni, współpracujący z czujnikami parkowania.

Nowe Mitsubishi L200 jest dostępne z 5-letnią gwarancją fabryczną i nielimitowaną przebiegiem gwarancją Mitsubishi Assistance Package, zapewniającą przez okres 5 lat bezpłatną pomoc 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, w przypadku awarii, wypadku, przebicia opony, kradzieży a także gdy użytkownik zatankuje niewłaściwe lub zanieczyszczone paliwo albo złamie lub zgubi kluczyk.

Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA