Lancer Ralliart będzie dostępny jako 4-drzwiowy sedan i 5-drzwiowy hatchback (Sportback). Ralliart świetnie wypełnia lukę pomiędzy zwykłymi Lancerami a wyczynową wersją EVO.
Ralliart równa w górę - bliżej mu raczej do EVO niż zwykłego modelu Lancer. Aluminiowa maska "pożyczona" została z modelu EVO - dzięki niej zaoszczędzono 7,9 kg na masie. Pod "kawałkiem" aluminium znajduje się 2 litrowa jednostka z turbosprężarką osiągająca 240 koni mechanicznych.
Kierowca będzie "mieszał" tą samą skrzynią o dwóch sprzęgłach, która jest w modelu EVO. TC-SST w wersji Ralliart "zubożona" została jednak o tryb Super Sport.
Nowy Lancer korzysta ze stałego napędu na 4 koła, nie tak jednak zaawansowanego jak w EVO. Ralliart będzie oferował niezłe wyposażenie - m.in. system audio o mocy 650 W, dysk twardy o pojemności 40 GB wraz z 7-calowym ekranem LCD do nawigacji, adaptowalne światła przednie czy system Bluetooth.
Lancer Ralliart będzie dostępny od razu w dwóch wersjach nadwoziowych w roku 2009.
Źródło: Mitsubishi
Komentarze
~gulczas, 2008-10-07 14:19:50
~mistrzunio, 2008-10-06 16:09:29
auto motor i sport, 2008-10-06 15:48:36
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?