Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez
zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich
danych osobowych na zasadach wskazanych w
"Polityce prywatności"
Na salonie samochodowym w Genewie Mitsubishi prezentuje odświeżonego Outlandera PHEV, który ma przede wszystkim nowy napęd.
Michał Szymaczek2018-03-09
Mitsubishi Outlander PHEV (Genewa 2018)
Kiedy w roku 2013 roku Mitsubishi wprowadziło na rynek model Outlander PHEV, elektryczną hybrydę plug-in, będącą SUV-em napędzanym za pomocą dwóch silników elektrycznych, chyba nikt nie spodziewał się aż takiego sukcesu modelu.
Systematycznie poprawiany, wspierany pozytywną reakcją rynku, Outlander PHEV z pojazdu dla wybranych, stał się właściwie podstawowym produktem marki, biorąc pod uwagę globalną sprzedaż.
Outlander PHEV był najlepiej sprzedającym się samochodem hybrydowym plug-in w Europie w 2015, 2016 i 2017 roku - według danych JATO Dynamics. Do dziś w Europie sprzedano ponad 100 tys. sztuk, a na świecie ponad 140 tys.
Nowy Mitsubishi Outlander PHEV w wersji na rok 2019 oferuje systemy najnowszej generacji, z przełomowymi rozwiązaniami w dziedzinie napędów elektrycznych i w klasie SUV-ów.
Wśród najważniejszych różnic między nowym, a obecnym modelem, można wymienić:
Pracująca w cyklu Atkinsona, 2.4-litrowa jednostka, zastąpiła wcześniejszą, 2.0-litrową, pracującą w standardowym cyklu Otto. Pozwala to uzyskać wyższy moment obrotowy, płynniejszą pracę i lepsze osiągi.
Wydajność generatora zwiększono o 10 proc.
Moc tylnego silnika zwiększono o 10 proc.
Pojemność akumulatora trakcyjnego zwiększono o 15 proc.
W nowym aucie znajdzie się więcej trybów jazdy. Do znanych z poprzednich modeli trybów NORMAL i 4WD LOCK dodano dwa dodatkowe. Tryb SPORT daje kierowcy bardziej bezpośrednią kontrolę, zapewniając większą przyjemność z jazdy krętymi drogami. Tryb SNOW z kolei zapewnia większą pewność na pokrytych śniegiem lub śliskich nawierzchniach, wykorzystując napęd na cztery koła.
Z zewnątrz odświeżony Outlander PHEV ma kilka ulepszeń. Wśród nich nowe reflektory LED, prostokątne oprawy świateł przeciwmgielnych, mocniej zarysowaną osłonę chłodnicy DYNAMIC SHIELD i przedni płat osłony pod silnikiem.
Bardziej dynamiczny wygląd zapewniają natomiast wieloszprychowe, dwukolorowe felgi o średnicy 18 cali oraz większy tylny spoiler.
W kabinie natomiast producent obiecuje "wrażenie wysokiej jakości" podkreślonej przez pikowaną, skórzaną tapicerkę, zaprojektowane od nowa, profilowane przednie fotele, zmienione przełączniki, nową tablicę przyrządów, nowe wykończenia czy tylne gniazda A/C.
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze