Pajero napędza mocny 3,2-litrowy silnik diesla o mocy 200 KM. Do tego napęd 4x4 z blokadą tylnego mostu oraz głębokość brodzenia dochodząca do 70 cm sprawiają, że Pajero nie jest wyrośniętym SUV-em, ale terenówką pełną gębą. Do tego Mitsubishi Pajero może holować przyczepy o masie 3500 kg.
Model 2015 otrzymał nowy przedni zderzak i atrapę chłodnicy oraz nową osłonę koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach. Standardem są światła do jazdy dziennej w technologii LED, system audio firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dużym wyświetlaczem i obowiązkowy już, system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS.

Japońska terenówka dostępna będzie w jednej wersji wyposażenia (Instyle AT), która na pokładzie ma niemal wszystko. Od tempomatu, przez samościemniające się lusterka, ksenony, na skórzanej tapicerce i automatycznej skrzyni kończąc.

Tak wyposażone Pajero kosztuje 229 990 zł. W marcu przyszłego roku zadebiutuje 3-drzwiowa odmiana kultowej terenówki.