Właśnie dla tego typu klientów inżynierowie firm tubingowych dwoją się i troją i szykują modyfikacje wzmacniające jednostki napędowe naszych aut.
Obecnie produkowany Ford Focus RS ze swoim 2,5-litrowym, turbodoładowanym silnikiem o mocy 300 KM świetnie radzi sobie z połykaniem kolejnych kilometrów asfaltu, ale zawsze może robić to lepiej. Jedną z pierwszych propozycji poprawienia tego hothatcha przedstawił brytyjski tuner Forda - Graham Goode Racing (GCR).
Pakiet tuningowy R340 zawiera m.in. nowy program sterujący jednostką centralną, dzięki któremu Ford dostaje dodatkowe 40 KM i imponujący moment obrotowy o wartości 538 Nm dostępny już przy 3100 obr./min.
Koszt modyfikacji ECU w Graham Goode Racing to 435 funtów.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-08-21 08:26:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?