Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.0

Modele AMG w pierwszym Teście Czytelniczym AMiS

W kwietniu 2018 roku przeprowadzimy Test Czytelniczy wspólnie z Mercedes-AMG. Oto zestaw samochodów, które przyjdzie testować naszym Czytelnikom.

C 63 Mercedes-AMG C 63

Test Czytelniczy to wydarzenie, podczas którego nasi Czytelnicy będą wspólnie z nami testowali wybrane modele. Zaczynamy z wysokiego C - 18 kwietnia 2018 roku na Torze Kielce przeprowadzimy razem test wybranych modeli Mercedes-AMG. Wciąż czekamy na chętnych! Więcej o tym projekcie przeczytasz na https://www.auto-motor-i-sport.pl/test-czytelniczy.

Tymczasem prezentujemy zestaw samochodów, które będziemy testować razem z Wami: 

Mercedes-AMG GT R

Z najbardziej wymagającego toru wyścigowego na świecie bezpośrednio na drogę: jeszcze nigdy Mercedes-AMG nie przejął tyle rozwiązań technologicznych ze sportu motorowego do seryjnego samochodu, jak w nowym Mercedes-AMG GT R. Łączy on dynamikę jazdy naszego wyścigowego Mercedes-AMG GT 3 z codzienną użytecznością Mercedes-AMG GT. 4,0-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG w AMG GT R osiąga moc 430 kW (585 KM). Maksymalny moment obrotowy wynosi 700 Nm i jest dostępny w zakresie od 1900 do 5500 obr/min.

Konstruktorzy AMG gruntownie zmodernizowali też 7-stopniową dwusprzęgłową skrzynię czyniąc ją jeszcze bardziej przystosowaną do warunków wyścigowych.

Mercedes-AMG GT S

Pierwszy pojazd Mercedesa był samochodem wyścigowym. Jego najnowszy potomek — Mercedes-AMG GT S — kontynuuje to historyczne dziedzictwo i debiutuje w nowej dla marki AMG klasie aut sportowych. To drugi model opracowany w całości przez inżynierów z Affalterbach. Jego koncepcja, z aluminiowym nadwoziem, umieszczonym z przodu, cofniętym w stronę kabiny silnikiem AMG V8 biturbo o mocy 522 KM, skrzynią biegów przy tylnej osi (układ transaxle) oraz aluminiowym nadwoziem, zapewnia fascynującą dynamikę.

Mercedes-AMG GT S łączy prawdziwie torowe emocje z wygodą na co dzień i wydajnością, która wyznacza nowe standardy w segmencie aut sportowych.

Mercedes-AMG E 63 S

Mercedes-AMG wciąż konsekwentnie stawia na osiągi, dynamikę i wydajność. Nowy Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ prezentuje mocniejszy wizerunek od wszystkich swoich poprzedników. Napędza go silnik AMG M177 w nowej klasie mocy. Ten 4-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG osiąga w modelu S 450 kW (612 KM) i moment obrotowy 850 Nm.

Pomimo imponujących osiągów model AMG E 63 S tworzy nowe wzorce w dziedzinie wydajności i zużycia paliwa — w ten sposób zdobywając pole position w segmencie wyczynowych limuzyn.

Mercedes-AMG E 43

Nowy Mercedes-AMG E 43 4MATIC oferuje zachwycającą dynamikę jazdy połączoną z nowoczesną wydajnością. Doładowanie bi-turbo, zapożyczenia ze sportu motorowego i charakterystyczny design AMG sygnalizują klientom już od pierwszego spojrzenia, że również nowa Klasa E marki AMG gwarantuje czyste osiągi w połączeniu z najnowszą techniką i dużymi emocjami.

Mercedes-AMG C 63 S

Nowy Mercedes-AMG C 63 S Coupé kontynuuje tradycję dynamicznej wersji Klasy C, którą w poprzednim typoszeregu rozpoczął Mercedes-AMG C 63 Coupé. Poszerzone nadkola, szerszy rozstaw kół i większe koła nadają Coupé muskularną prezencję, a jednocześnie zapewniają warunki dla osiągania wysokich przyspieszeń poprzecznych i wzdłużnych. AMG C 63 S Coupé napędza 4-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 375 kW (510 KM), skonstruowany przez inżynierów Mercedes-AMG. W Affalterbach zaprojektowano również wyrafinowane zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami, specjalnie zestrojony system wyboru profilu jazdy AMG DYNAMIC SELECT, tylny dyferencjał o ograniczonym poślizgu oraz aktywne poduszki silnika.

Mercedes-AMG CLA 45

Dwulitrowa jednostka AMG z turbodoładowaniem o mocy 381 KM to wciąż najmocniejszy na świecie seryjnie produkowany silnik 4-cylindrowy. Inne rozwiązania techniczne AMG przenoszą tę moc na koła, zapewniając imponujące osiągi ‒ Mercedes-AMG CLA 45 przyspiesza od 0 do 100 km/h jedynie w 4,2 sekundy! Perfekcyjne współdziałanie innowacyjnych rozwiązań technicznych ‒ napęd na cztery koła 4MATIC, 3-stopniowy elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP® i 7-stopniowa sportowa skrzynia biegów DCT SPEEDSHIFT AMG ‒ dopełnia koncepcję samochodu o sportowej charakterystyce. Model ten robi wrażenie nie tylko nadzwyczajnymi osiągami, ale też emocjonującą stylizacją. Ekspresyjno-awangardowe kształty auta z wydłużoną linią dachu, drzwiami bez ram i wyrazistym tyłem podkreślają sportowo-dynamiczny design AMG.

To co, dasz się skusić? Jeszcze raz zapraszamy na https://www.auto-motor-i-sport.pl/test-czytelniczy

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 757 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij