REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda

Modelowa ofensywa Skody w Indiach

Skoda realizuje plan rozwoju całej Grupy Volkswagena w Indiach. W wyniku miliardowych inwestycji powstanie m.in. nowy model, oparty na koncepcie VISION IN.

Skoda VISION IN Materiały prasowe
Skoda VISION IN

Skoda już od 2018 roku, w ramach projektu INDIA 2.0, jest odpowiedzialna za prowadzenie działań Grupy Volkswagen na indyjskim rynku. W ramach licznych inwestycji, które wyniosą około miliarda euro, Skoda konsekwentnie realizuje plan rozwoju w Indiach.

Producent przedstawił już m.in. koncepcję modelu Skoda VISION IN, przeznaczonego na rynek indyjski SUV-a, zbudowanego na specjalnie przygotowanej platformie MQB-A0-IN.

- Indie są jednym z najbardziej ekscytujących i obiecujących rynków wzrostu dla Grupy Volkswagen oraz jednym z pięciu największych rynków na świecie. Półtora roku temu zaczęliśmy pisać historię rozwoju projektu INDIA 2.0. Pierwsze modele opracowywane w ramach projektu INDIA 2.0 są już na ukończeniu, a koncepcja Skoda VISION IN, którą właśnie zaprezentowaliśmy, zdradza wygląd pierwszego samochodu produkcyjnego – komentuje Bernhard Maier, dyrektor Skoda Auto.

Ofensywa modelowa w Indiach

Wersja produkcyjna modelu VISION IN trafi do pierwszych klientów na początku 2021 r. Będzie to pierwszy model produkcyjny wykorzystujący nową platformę MQB-A0-IN przeznaczoną specjalnie dla tego regionu.

Oprócz produkcyjnej wersji koncepcyjnego modelu VISION IN, Skoda planuje wprowadzić na indyjski rynek również kolejne modele, które w Europie cieszą się dużym powodzeniem.

Zobacz także: gorące premiery Genewy 2020 - zapowiedź

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 10/2020

Konstrukcję samochodu projektuje się tak, żeby ten sam model dało się wyposażyć w różne źródła napędu. Dzięki temu nawet popularne modele mogą być oferowane zarówno w wersji spalinowej, jak i hybrydowej czy elektrycznej. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 09/2020

Skoda Octavia występuje nie tylko w wielu wersjach silnikowych i w kilku odmianach wyposażenia, ale także jako model o bardzo różnym charakterze i zastosowaniu – w rodzinie Octavii znajdziemy modele iV, RS, Scout i wiele więcej. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 08/2020

ŠKODA MAGAZYN nr 08/2020

Fotele w samochodzie nie służą jedynie do siedzenia. Wraz z rozwojem techniki są wyposażane w coraz więcej nowoczesnych rozwiązań – mają funkcje masażu, wentylacji i aktywnie dbają o bezpieczeństwo podróżnych. czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda Vision IN Materiały prasowe
Skoda Vision IN

Skoda prowadzi kampanię modelową w Indiach

Skoda kieruje projektem INDIA 2.0 od połowy 2018 roku i tym samym jest również odpowiedzialna za modelową kampanię Grupy Volkswagen w tym regionie. W celu wzmocnienia swojej pozycji na tym ważnym, rozwijającym się rynku, Grupa zainwestuje łącznie blisko miliard euro, z czego 250 milionów euro zostanie przeznaczone na badania i rozwój.

Znaczenie regionu potwierdza otwarcie Skoda Auto DigiLab India. Producent samochodów rozwija sieć swoich centrów innowacji i lokalnie opracowuje nowoczesne rozwiązania w zakresie mobilności. Zespół Skoda Auto DigiLab India planuje łączyć siły z firmami technologicznymi i obiecującymi start-upami w kraju promując kapitał intelektualny i wspierając lokalne talenty.

Skoda Auto DigiLab India dąży do wykorzystania ogromnego potencjału, jaki oferuje subkontynent jako światowy lider na rynku oprogramowania i technologii. Pracując nad cyfrowymi projektami rozwojowymi i dostarczając rozwiązania dostosowane do rynku indyjskiego, Skoda Auto DigiLab India wspiera podstawową działalność Grupy w Indiach.

Wypracowane koncepcje czy rozwiązania będą udostępniane na innych rynkach, w tym celu Skoda Auto DigiLab India będzie ściśle współpracować z centrami innowacji producenta samochodów w Czechach, Izraelu i Chinach.

Zobacz także: elektryczny ID.3 to początek wysypu premier VW

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA