Nowy model ma karoserię zbudowaną z lekkiego i wytrzymałego aluminium. Z tego samego materiału, w celu maksymalnego obniżenia masy samochodu, powstał też układ zawieszenia. SuperSports ramę nadwozia dzieli z modelem Aero Eight GT3, dlatego można się spodziewać bardzo dobrych wyników testów zderzeniowych.
Pod długą maską nowego auta spoczywa, także aluminiowy, 4,8-litrowy silnik produkcji BMW, współpracujący albo z sześciostopniową przekładnią mechaniczną lub z automatem o tej samej liczbie przełożeń.
Wewnątrz samochodu znajdziemy same klasyczne materiały, czyli ręcznie szytą skórę oraz prawdziwe drewno. Morgan dopracował też ergonomię i wyposażył kabinę SuperSportsa we wszystkie niezbędne elementy podnoszące komfort jazdy i bezpieczeństwo.
Auto można już zarezerwować, wpłacając do kasy Morgana 25 tysięcy funtów. Produkcja SuperSportsa rozpocznie się na początku przyszłego roku. Cena ma wynieść 127 tysięcy funtów (razem z podatkami).
Komentarze
auto motor i sport, 2009-04-27 09:49:32
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?