Najcenniejsze marki - japończycy najlepsi

Firma Interbrand sporządziła raport, w którym zestawiono najcenniejsze marki, nie tylko motoryzacyjne, ale te przodują w raporcie. Zwycięzcą rankingu Japan's Best Global Brands została Toyota.

Toyota Auris 2010
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 48 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Toyota już siódmy raz z rzędu wygrała zestawienie. W ciągu roku wartość marki wzrosła o 20% i według Interbrand wynosi ponad 42 miliardy dolarów. Za Toyotą znalazła się Honda, której wartość urosła o 17% i wynosi ponad 21 miliardów dolarów. Trzecie miejsce zajął producent m.in. aparatów fotograficznych Canon.

Z firm motoryzacyjnych kolejny jest Nissan (5. lokata), a na 9. miejscu Lexus, należący do Toyoty. Później Subaru na 13. miejscu (ogromny wzrost o 72%), Suzuki na 14. lokacie i Mazda na 17. ze wzrostem aż o 56%.

Źródło: Toyota

REKLAMA