W całym minionym roku tylko luty i marzec były miesiącami, kiedy sprzedaż była gorsza w porównaniu do tych samych miesięcy w 2014. Pozostałe miesiące były lepsze i to przesądziło o wyniku za cały 2015 rok.
Lista dziesięciu najchętniej wybieranych aut w 2015 roku jest niemal identyczna jak w roku 2014. Pierwszych siedem marek zachowało miejsca sprzed roku, a miejscami zamieniły się jedynie pojazdy na trzech ostatnich pozycjach. Jedna tylko marka – Peugeot – zanotowała gorszy wynik niż rok wcześniej. Pozostałe cieszą się wzrostami – włącznie z Volkswagenem, któremu afera związana z emisją spalin najwyraźniej nie przeszkodziła w zwiększaniu sprzedaży.
Miejsce lidera - tu bez rewelacji - zajmuje Skoda, która sprzedała w Polsce ponad 45,5 tys. nowych samochodów. Na drugim miejscu znalazł się Volkswagen z liczbą ponad 40 tys. sprzedanych pojazdów. Najniższe miejsce podium zajmuje Toyota (ponad 36 tys. sztuk). Dalej są Opel, Ford, Renault, Fiat, Kia, Hyundai i Peugeot.