Patrząc na infografikę możemy stwierdzić, że połowa świata jeździ autami Toyoty. I w zasadzie niewiele jest w tym kłamstwa, bowiem w 2014 roku japońska marka sprzedała najwięcej samochodów w świecie. Rekordzistami byli też w poprzednich latach, a sytuacja zmieniła się dopiero w tym roku.
Toyota najczęściej była wyszukiwana w USA, Australii, a także w wielu krajach Afryki. W Europie, o dziwo nie króluje Volkswagen, a BMW. Bawarska marka była najczęściej wpisywana w wyszukiwarkach internetowych na Litwie, Łotwie, w Austrii, Węgrzech, Słowenii, Serbii, Bośni, Czarnogórze i Macedonii. Popularność w Europie BMW dzieli z VW w Szwecji, z Mercedesem w Wielkiej Brytanii oraz z Fordem i Renault w Turcji.
Najwięcej wyszukiwań w Europie odnotowano w Niemczech (550 000), Francji (458 000) oraz w Turcji (450 000). Światowym rekordzistą w odsłonach są Stany Zjednoczone (15 mln). W Polsce wynik nie powinien nikogo zdziwić. Najchętniej wyszukiwane były Skoda, Toyota oraz BMW.
Najczęściej wyszukiwane marki samochodów w Europie

Komentarze