Inżynierowie niemieckiej marki dopracowali przede wszystkim aerodynamikę, mającą zapewnić jak najlepszy docisk samochodu do nawierzchni. Większość zmian skupiła się wokół przedniej części nadwozia, gdzie w oczy rzuca się przedni zderzak z dużymi wlotami powietrza po bokach. Tylne skrzydło pozostało, jak w poprzednim modelu.
3,8-litrowy silnik typu bokser przeszedł tylko drobne modyfikacje. Jego moc nadal wynosi 465 KM i osiągana jest przy astronomicznych 8000 obr/min, a maksymalny moment obrotowy 430 Nm niewiele szybciej, bo przy 7250 obr/min. Kręcić to cacko można do 9400 obr/min!
Całkowitą nowością jest za to sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów, pochodząca z prototypu Porsche RS Spyder. Jest lżejsza niż poprzednia i jeszcze szybsza.
Obok 911 GT3 Cup i 911 GT3 S, model RSR jest trzecim modelem dostępnym w ofercie Porsche Motosport. Jego cena wynosi... jedyne 349 800 euro (+VAT). W końcu wyścigi samochodowe to sport tylko dla wybranych!
źródło: Porsche
Komentarze
auto motor i sport, 2008-02-13 12:45:16
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?