[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Najmocniejsze Porsche Panamera w historii

Druga generacja Porsche Panamera zadebiutowała pół roku temu w Paryżu. Teraz przyszedł czas na premierę najmocniejszej odmiany w historii. Oto wersja Turbo S E-Hybrid skrywająca pod maską 680 KM.

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Jednym z modeli prezentowanych podczas paryskiego salonu była wersja 4 E-Hybrid. Teraz przyszedł czas na dużo bardziej bezkompromisowy wariant. Inżynierowie z Zuffenhausen postanowili połączyć turbodoładowany silnik V8 4.0 z silnikiem elektrycznym. 

REKLAMA

REKLAMA

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Turbodoładowany silnik spalinowy rozwija 550 KM. Gdy dorzucimy do tego 136 KM generowane przez jednostkę elektryczną to wychodzi nam najmocniejsza Panamera w historii. W sumie auto dysponuje mocą 680 KM (wartości nie sumują się) przy akompaniamencie momentu obrotowego o wartości 850 Nm. Przy projektowaniu tej wersji inżynierowie wykorzystali doświadczenie zdobyte podczas prac nad modelem 918 Spyder.

REKLAMA

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid pomieści czterech pasażerów w komfortowych warunkach wraz z bagażem, a do tego jest jednym z najszybszych samochodów na świecie. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 3,4 sekundy (o 1,2 s szybciej niż 4 E-Hybrid), a jego prędkość maksymalna to 310 km/h. Motor elektryczny jest zasilany baterią o pojemności 14,1 kWh, która pozwala przejechać na prądzie 50 km. Dwusprzęgłowa skrzynia rozdziela napęd na obie osie. Według pomiarów NEDC średnie spalanie w przypadku tego modelu wynosi 2,9 l/100 km.

REKLAMA

REKLAMA

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Topowy model będzie dostępny w wersji ze standardowym i rozszerzonym rozstawem osi (Executive dłuższy o 150 mm). W standardowej wersji uświadczymy m.in. pneumatyczne zawieszenie, ceramiczne hamulce, 21-calowe felgi, system Porsche Dynamic Chassis Control Sport oraz Porsche Torque Vectoring Plus. Wydłużona wersja będzie dostępna ze skrętną tylną osią.

REKLAMA

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Światowa premiera najmocniejszej hybrydy odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych w Genewie. To nie jedyna nowość w gamie niemieckiego producenta. Porsche pokaże w Szwajcarii model Panamera Sport Turismo o nadwoziu shooting brake.

Ceny hybrydowego modelu startują od 903 630 zł. Wersja Executive z przedłużonym rozstawem osi kosztuje od 968 780 zł.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 415 360 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij