Spece z Lincolna twierdzą, że fotele zaprezentowane w koncepcyjnym modelu Continental rozpoczną nową erę komfortu i luksusu. Przy ich tworzeniu inspirowano się fotelami lotniczymi z prywatnych odrzutowców.
Fotele Lincolna wykorzystują zwieszenie oparte na miękkiej piance i plastiku. Połączenie tych dwóch materiałów sprawia, że fotel dopasowuje się do kształtów ciała i okala plecy oraz kark. Kluczową zaletą foteli jest 30-stopniowy system regulacji. Nie mamy pojęcia w jakich płaszczyznach może poruszać się tel fotel, ale patrząc na "łamane" oparcie oraz niezależnie regulowane boczki jest to możliwe. Oprócz tego siedzenia wyposażono w system podgrzewania, wentylowania i masażu.
Krótko o koncepcyjnym Continentalu. Ten model będzie amerykańskim Maybachem. Ultra luksusowy sedan pojawił się na styczniowych targach w Nowym Jorku. Nieznana jest jego data premiery. Główne rynki zbytu tego auta to USA i Chiny. Auto ma napędzać nowy, 3-litrowy, doładowany silnik EcoBoost od Forda. Na chiński rynek ma też trafić czterocylindrowa odmiana. Continental ma też otrzymać innowacyjny napęd na cztery koła zapożyczony z nowego Focusa RS.
Komentarze