Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Następca Porsche GT w drodze?

Porsche RS Spyder Porsche RS Spyder

GT to auto-legenda. Nadwozie z włókien węglowych, silnik V10 o mocy 612 koni mechanicznych, genialny układ jezdny i fantastyczne osiągi - to jego największe zalety, sprawiające, że do tej pory ma ogromną rzeszę fanów. I nadal kosztuje krocie! 

Wyścigowe Porsche LMS napędzane jest 3,4-litrowym silnikiem V8 o mocy od 485 do 503 koni mechanicznych, a jego masa własna wynosi 775 kg. Auto już nieraz pokazało klasę, wygrywając między innymi dwa wyścigi długodystansowe w swojej kategorii - 12-godzinny Sebring i 24-godzinne, klasyczne Le Mans.

Jeśli plany Porsche to prawda, auto produkcyjne ważyłoby jakieś 1000 kg i dysponowałoby mocą około 400 koni mechanicznych. Dawałoby to świetny stosunek masy do mocy, a co za tym idzie - i osiągi.

Otwarte nadwozie dwumiejscowego roadstera byłoby zbudowane z włókien węglowych, a podwozie - dostosowane do miejskich ulic.

Czy plany Porsche są prawdą - okaże się zapewne za kilka lat.

 

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 232 320 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij