Prezes Chryslera i Lancii - Olivier Francois powiedział w wywiadzie dla Auto News Europe, że zgodnie z planem, w maju 2011 roku w ramach połączonej sieci dystrybucji obu marek powstanie 1000 punktów sprzedaży w Europie. Wszystkie modele Chryslera otrzymają znaczki Lancii. Sprawa nie dotyczy tylko Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie modele Lancii nie są sprzedawane - tam logo Chryslera pozostanie.
Firma-matka Lancii - koncern Fiata wysłał do prawie 1100 punktów dealerskich Lancii i Chryslera listy z informacją o wygaśnięciu umów dealerskich z końcem maja 2011 roku. Zamiast nie powstać ma nowa sieć łącząca sprzedaż modeli obu marek, pod wspólnym szyldem Lancii.
Z punktów dealerskich Chryslera sprzedających auta marki Jeep wyodrębnione zostaną oddzielne punkty sprzedaży tej marki, a Dodge ma stać się niszowym graczem, zajmującym się importem amerykańskich muscle cars.
Szkoda, że taki pomysł nie pojawił się gdy w sprzedaży w Europie był jeszcze Chrysler Viper. Lancia Viper - to by było coś!
Komentarze
auto motor i sport, 2010-06-07 08:37:33
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?