Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez
zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich
danych osobowych na zasadach wskazanych w
"Polityce prywatności"
Nissan GT-R50 by Italdesign - włosko-japońskie superauto
REKLAMA
PODZIEL SIĘ
OCEŃ
2.0
Nissan GT-R50 by Italdesign - włosko-japońskie superauto
PODZIEL SIĘ
OCEŃ
2.02.0
Nissan i Italdesign połączyły swoje siły, by zbudować niesamowity, prototypowy pojazd - Nissan GT-R50 by Italdesign. Samochód powstał dla uczczenia 50. rocznicy powstania firmy Italdesign oraz 50. urodzin Nissana GT-R.
Michał Szymaczek2018-07-03
Nissan GT-R50 by Italdesign
Wyjątkowy samochód oparty jest na seryjnym Nissanie GT-R NISMO z 2018 r. i upamiętnia 50. rocznicę powstania zarówno modelu GT-R, jak i firmy Italdesign. Pojazd zadebiutuje w Europie w przyszłym miesiącu.
Samochód jest stylistyczną perełką. Przód Nissana GT-R50 by Italdesign wyróżnia się złotym pasem, rozciągającym się niemal na całą szerokość pojazdu. Maska silnika ma bardziej wydatne wybrzuszenie, a wąskie reflektory LED, trochę w stylu Ferrari, sięgają od nadkoli do krawędzi nad zewnętrznymi wlotami powietrza.
REKLAMA
REKLAMA
Nissan GT-R50 by Italdesign
Wyraźnie zarysowana, muskularna linia dachu została obniżona o 54 milimetry. Charakterystyczne wloty powietrza za tylnymi kołami, nawiązujące kształtem do samurajskiego miecza, zostały zaakcentowane złotymi oprawami i biegną od dolnej krawędzi drzwi do przetłoczenia w połowie wysokości samochodu.
Podwójne okrągłe tylne lampy GT-R zostały przeprojektowane jako osobny element, z wąskimi pierścieniami emitującymi światło i wklęsłymi środkami. Całości dopełnia duży, regulowany tylny spojler oparty na dwóch wspornikach.
Nowoczesne jest też wnętrze Nissana GT-R50 by Italdesign. Dwa rodzaje włókna węglowego pojawiły się na konsoli środkowej, desce rozdzielczej i panelach drzwi, natomiast tapicerka foteli jest wykonana z czarnej Alcantary i wysokogatunkowej włoskiej skóry.
Wykorzystując wyścigowe doświadczenia z Nissana GT3, zespół NISMO udoskonalił ręcznie montowany silnik V6 VR38DETT o pojemności 3,8 litra, wydobywając z niego moc szacowaną na 720 KM i 780 Nm momentu obrotowego.
REKLAMA
REKLAMA
Nissan GT-R50 by Italdesign
Zmodyfikowane jest też zawieszenie, z amortyzatorami BILSTEIN DampTronic I z systemem ciągłej regulacji charakterystyki pracy. W układzie hamulcowym zastosowano polakierowane na czerwono zaciski Brembo — 6-tłokowe z przodu i 4-tłokowe z tyłu.
Ups... widzimy, że masz AdBlocka.
Nasz serwis jest dostępny całkowicie bezpłatnie, ale żeby taki mógł pozostać, musimy wyświetlać na nim reklamy. Jeśli cenisz naszą pracę, dodaj tę stronę do wyjątków. Nie musisz wchodzić w ustawienia przeglądarki. Wystarczy kliknąć poniżej.
Komentarze