[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
5.0

Nissan Leaf przekroczył 400 tys. sprzedanych egzemplarzy

Nissan Leaf jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym wszech czasów. Właśnie przekroczył barierę 400 tys. sztuk.

Nissan Leaf Nissan Leaf
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 157 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Nissan Leaf został pierwszym samochodem elektrycznym w historii, sprzedanym w liczbie ponad 400 000 egzemplarzy. Wartość ta umacnia czołową pozycję modelu w obserwowanym od kilku lat przyspieszeniu w przejściu do elektrycznej mobilności.

Nissan Leaf, wprowadzony w 2010 roku jako pierwszy samochód elektryczny produkowany na masową skalę, był jednocześnie prekursorem pod wieloma względami. Niespełna dekadę temu samochody elektryczne były postrzegane jako produkt niszowy – ze względu na zaporową cenę i brak infrastruktury stacji ładowania, a nabywcami modelu Leaf byli głównie entuzjaści technicznych nowinek.

Dziś coraz więcej konsumentów deklaruje, że ich następny samochód może mieć napęd elektryczny. Klienci wybierają Nissana Leaf ze względu na jego moc, osiągi i nowoczesne rozwiązania, takie jak zaawansowany system wspomagania kierowcy ProPILOT.

- Osiągnięcie i przekroczenie progu 400 000 egzemplarzy dobitnie świadczy o tym, że klienci cenią Nissana Leaf za emocje, niezawodność i opcje komunikacji, jakie oferuje — powiedział Daniele Schillaci, wiceprezes zarządu i globalny dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i samochodów elektrycznych w firmie Nissan.

- Leaf pozostaje wizytówką Nissan Intelligent Mobility, czyli naszej strategii wprowadzania coraz liczniejszej grupy ludzi w lepszy świat – dodał.

Zobacz także: 5000-konny Devel Sixteen wyprzedany

REKLAMA

REKLAMA

Nissan Leaf 3.ZERO Nissan Leaf 3.ZERO

Przy premierze pierwszej generacji modelu Leaf Nissan ogłosił, że zamierza stać się liderem produkcji i promocji pojazdów z zerową emisją spalin. Firma zaangażowała się we współpracę z rządami i przedsiębiorstwami energetycznymi w zakresie popularyzacji samochodów elektrycznych, łatwiejszego dostępu do stacji ładowania i zwiększania wygody korzystania z tej infrastruktury oraz opracowywania rozwiązań umożliwiających wtórne wykorzystanie akumulatorów.

W ramach inicjatywy Nissan Energy producent pozyskał partnerów na całym świecie. Celem przedsięwzięć partnerskich jest lepsze wykorzystanie akumulatorów z samochodów elektrycznych jako magazynów energii, które umożliwiają udostępnianie jej odbiorcom z budynków mieszkalnych i komercyjnych, a także przekazywanie jej nadwyżek do sieci elektroenergetycznej. Przyczyni się to do promocji efektywnego wykorzystania energii oraz sprawi, że samochody elektryczne staną się jeszcze bardziej użyteczne.

Dotychczas właściciele Nissanów Leaf na całym świecie przejechali łącznie ponad 10 miliardów kilometrów. Liczba Nissanów Leaf sprzedanych od 2010 roku pozwoliła zaoszczędzić 3,8 miliona baryłek ropy naftowej rocznie.

W ubiegłym roku Leaf był nie tylko najchętniej kupowanym samochodem elektrycznym w Europie, ale także najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym we wszystkich segmentach w Norwegii.

Nissan Leaf jest dostępny na ponad 50 rynkach świata. W pierwszej połowie bieżącego roku zostanie wprowadzony na sześć nowych rynków w Ameryce Łacińskiej, a do końca roku pojawi się na siedmiu rynkach w Azji i Oceanii.

Zobacz także: szukasz samochodu? Tu znajdziesz najlepsze oferty

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij