Nissan modzi przy GT-R-ze (wideo)

Nissan, GT-R
Nissan GT-R
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 590 000 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Najmocniejszy model Nissana będzie teraz jeszcze mocniejszy. V-szóstka pod jego maską produkować będzie 550 zamiast 530 koni mechanicznych i 632 Nm momentu obrotowego (wcześniej 612). Dla tych, którzy chcą maksymalnie wykorzystać potencjał auta producent przygotował pakiet "Track pack". Auto w tej konfiguracji wyróżnia się przeprogramowanym zawieszeniem, dodatkowym chłodzeniem hamulców i czarnymi felgami aluminiowymi firmowanymi przez Rays. Ma też karbonową dokładkę przedniego zderzaka, a z jego kabiny wymontowano tylną kanapę.

Najciekawiej brzmi jednak zmiana dotycząca wyłącznie rynków z ruchem lewostronnym - auta przeznaczone na te rynki wyposażono w asymetryczne zawieszenie. W związku z tym, że wał napędowy napędu przednich kół umieszczony jest po prawej stronie i po tej samej stronie siedzi kierowca, z przodu z lewej strony zamontowano twardsze sprężyny, a z tyłu przesunięto punkty mocowania wahacza - z lewej zamocowano go wyżej, a z prawej niżej. Producent zapewnia, że dzięki temu zwiększono stabilność auta w zakrętach, poprawiono komfort jazdy i czułość układu kierowniczego.

Nissan podaje, że nowy GT-R będzie teraz oszczędniejszy - ma palić średnio 11,8 zamiast 12 litrów na 100 km.

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:
REKLAMA