Klienci będą mieli do wyboru cztery jednostki benzynowe i trzy wysokoprężne. Każdy z silników ma spełniać normę emisji spalin EURO6 i być standardowo wyposażony w system Start-Stop i układ odzyskiwania energii kinetycznej podczas hamowania.
Silniki benzynowe bazują na technologii MQB. Jednostki wyposażone w trzy cylindry (1.0 MPI) mają wtrysk wielopunktowy, natomiast czterocylindrowe 1.2 będzie posiadało turbodoładowanie z bezpośrednim wtryskiem. Zakres mocy to 60 do 110 KM.
Jeżeli chodzi o ofertę silników diesla, pod maską nowej Fabii możemy znaleźć którąś z trzech wersji turbodoładowanej, trzycylindrowej jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa common-rail i aluminiowym blokiem. Moc zaczyna się na 75, a kończy na 105 KM. Zmlała natomiast pojemność- z 1,6 do 1,4 litra.
Pod koniec 2015 roku do oferty ma trafić najoszczędniejsza jednostka napędowa: 1.4 TDI o mocy 75 KM. Producent twierdzi, iż Skoda Fabia Greenline ( bo tak nazywa się wersją z tym silnikiem) ma zużywać średnio 3,1 l/100 km. Jeżeli jest to prawda, wyniki ten może okazać się lepszy od auta hybrydowego.