Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowa Honda CR-V w Genewie

Na salonie samochodowym w Genewie Honda zaprezentuje zupełnie nowy model CR-V. Po raz pierwszy SUV będzie dostępny w Europie z napędem hybrydowym.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018

Honda CR-V w specyfikacji europejskiej pojawi się już za kilka dni, podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowa generacja popularnego SUV-a będzie bardziej przestronna, wykończona materiałami lepszej  jakości i wyposażona w nowoczesne systemy.

Nowa Honda CR-V z zewnątrz przypomina mocno obecną generację modelu, przez co wygląda jak model po gruntownym face liftingu. Ma odświeżoną sylwetkę z szerszymi, muskularnymi nadkolami oraz wyrazistymi przetłoczeniami maski i tylnej części nadwozia.

Pas przedni, z charakterystyczną linią reflektorów, odpowiada stylistyce nowych modeli Hondy. Z kolei tylne lampy swoim kształtem urozmaicają wygląd gładkiej klapy bagażnika. Klosze zachodzą zarówno wysoko na ostatni słupek, aż pod linię dachu, jak i szeroko - na bok samochodu oraz ku środkowi klapy bagażnika.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018

Nowy projekt wnętrza sprawia wrażenie dużej szerokości, za sprawą poziomej orientacji deski rozdzielczej. Kokpit wyposażono w dwa 7-calowe wyświetlacze, a rozkład elementów sterujących uproszczono, umieszczając panel zarządzania klimatyzacją pod centralnym ekranem dotykowym.

Nowy CR-V ma większe wymiary zewnętrzne niż jego poprzednik, a większy rozstaw osi i szersze podwozie zapewniają większą przestrzeń w kabinie. Po raz pierwszy CR-V oferowany będzie w opcji siedmiomiejscowej. Wersja z trzecim rzędem siedzeń będzie dostępna w modelu wyposażonym w silnik benzynowy.

Jeśli chodzi o silniki, po raz pierwszy w Europie Honda zaoferuje SUV-a z napędem hybrydowym. Nowy CR-V będzie dostępny z zespołem napędowym Multi Mode Drive (i-MMD), składającym się z dwóch silników elektrycznych oraz 2-litrowej jednostki benzynowej i-VTEC, pracującej w cyklu Atkinsona.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018

Zespół hybrydowy nie potrzebuje konwencjonalnej skrzyni biegów – jest wyposażony w jednostopniową przekładnię, umożliwiającą płynne przenoszenie momentu obrotowego pomiędzy wszystkimi elementami układu napędowego.

Model dostępny będzie także z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym VTEC TURBO, znanym z dobrych osiągów i niskiego zużycia paliwa. Jednostka ta będzie współpracowała z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów lub automatyczną bezstopniową przekładnią CVT. 

Obie wersje – z silnikiem benzynowym i z układem hybrydowym – standardowo wyposażone są w napęd na przednią oś, jednak dla obu przewidziano także inteligentny system napędu na wszystkie koła "Real Time AWD". Prześwit w modelu został zwiększony o 38 mm, przy czym w wersji z jednostką benzynową i napędem AWD wynosi on 208 mm.

Honda CR-V 2018 Honda CR-V 2018

Pierwsze dostawy modelu CR-V wyposażonego w 1,5-litrowy silnik benzynowy VTEC TURBO przewidywane są na jesień tego roku. Modele hybrydowe znajdą się w ofercie Hondy na początku 2019 r.

Więcej szczegółów poznamy podczas salonu samochodowego w Genewie, gdzie Honda CR-V będzie mieć swój oficjalny debiut.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 600 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij