Najważniejsza zmiana to nieco zwiększony prześwit oraz czarne elementy ochronne zderzaków i drzwi. Scouta rozpoznamy także po specjalnym wzorze felg aluminiowych, które zostały opracowane dla tego właśnie modelu.
Wewnątrz, aby wiadomo było jakim samochodem się właśnie podróżuje, pojawiły się gdzieniegdzie znaczki Scout oraz zmienione pedały.
Uterenowiona Fabia, podobnie jak Roomster, nie otrzyma napędu na cztery koła. Nowa "terenówka" na niby napędzana będzie jednym z czterech silników do wyboru. Dwa z nich są benzynowe i osiągają odpowiednio moc 85 (1.4) oraz 105 koni mechanicznych (1.6). Ich średnie zużycie paliwa to 6,5 i 6,9 litrów paliwa na 100 km. Oba dostępne są z pięciostopniowymi skrzyniami biegów, natomiast mocniejszy w opcji może otrzymać sześciobiegowy automat.
Po wysokoprężnej stronie oferty znajdują się także dwie sprawdzone jednostki napędowe o pojemności 1.4 i 1.9 litra. Pierwsza z nich, trzycylindrowa, rozwija moc 80 koni mechanicznych i zużywa średnio 4,6 litra paliwa na 100 km, mocniejsza natomiast dysponuje mocą 105 koni mechanicznych i jest tylko o 0,3 litra na 100 km bardziej paliwożerna od tej mniejszej.
Nowe auto publicznie pokazane zostanie na salonie samochodowym w Genewie. Debiut w salonach planowany jest zaś na maj bieżącego roku.
Komentarze
auto motor i sport, 2009-02-20 10:47:58
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?