[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
Sekcja przygotowana we współpracy z marką Skoda
PODZIEL SIĘ


Nowa Skoda Octavia. Znamy cennik

Skoda Octavia czwartej generacji wchodzi do sprzedaży. Polski importer podał ceny nowego modelu.

Skoda Octavia Skoda Octavia

Skoda Octavia czwartej generacji jest pokaźniejsza i tym samym oferuje więcej miejsca dla pasażerów niż poprzednik. Po raz pierwszy auto będzie wyposażone nie tylko w nowoczesne silniki benzynowe i wysokoprężne, ale także w napęd hybrydowy typu plug-in (PHEV) oraz tzw. miękką hybrydę (mHEV).

Nowa Skoda Octavia – ceny

W przypadku nowej generacji Skody Octavii możemy zapomnieć o cenach, jakie pamiętamy jeszcze sprzed kilku lat. Teraz za bazowy model ze 115-konnym silnikiem 1.0, w podstawowej wersji wyposażenia Active, zapłacić trzeba będzie co najmniej 82,2 tys. złotych. Ale ta wersja będzie dostępna dla roku modelowego 2021. 

Póki co najtańszą opcją zakupu Skody Octavii czwartej generacji będzie wybór modelu z silnikiem 1.5 TSI o mocy 150 KM, który dla pośredniej wersji wyposażenia Ambition został wyceniony na kwotę 94 750 złotych.

Wszystkie pozostałe wersje wyposażenia oraz opcje silnikowe, to już kwoty szybujące powyżej 102 tys. złotych, a najdroższa obecnie odmiana to model Combi z silnikiem 2.0 TSI o mocy 150 KM, który w wersji wyposażenia Style, bez dokupionych dodatkowych opcji, startuje od poziomu 130 tys. złotych.

Zobacz także: 680 KM w elektrycznym modelu Volkswagena

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda Octavia Skoda Octavia

Cennik nowej Skody Octavii

Silnik, skrzynia biegów

Active

Ambition

Style

1.0 TSI 110 KM, 6MT* 82 200 zł - -
1.5 TSI 150 KM, 6MT - 94 750 zł 104 700 zł
2.0 TDI 115 KM, 6MT - 102 200 zł -
2.0 TDI 150 KM, 7DSG - 116 100 zł 126 050 zł

* wersja dostępna od roku modelowego 2021

Skoda Octavia - wyposażenie

Nowa Octavia z okazji wprowadzenia na rynek polski dostępna jest w ofercie premierowej, w ramach której kilka pakietów wyposażenia dostępnych jest w obniżonej do 1 zł cenie.

Skoncentrujmy się jednak na moment na bazowym wyposażeniu. Nowa Octavia w bazowej wersji Active oferuje m.in:

  • reflektory główne i tylne światła LED,
  • system bezkluczykowego uruchamiania silnika KESSY GO,
  • 2-ramienną skórzaną kierownicę,
  • klimatyzację CLIMATIC,
  • elektromechaniczny hamulec postojowy,
  • systemy bezpieczeństwa FRONT ASSIST, LANE ASSIST oraz DRIVER ALERT – system wykrywający
  • zmęczenie kierowcy,
  • Radio SWING (ekran 8,25 cala, 2 gniazda USB-C umożliwiające ładowanie i transfer danych),
  • Hill Hold Control - wspomaganie ruszania pod wzniesienia,
  • komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem MAXI DOT 4,2 cala,
  • system Smartlink oraz Bluetooth.

Zobacz także: Volvo XC40 T5 Twin Engine - z mocą dwóch silników

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA

Skoda Octavia Skoda Octavia

Wersja Ambition dodatkowo wyposażona jest w takie elementy, jak np.:

  • czujnik zmierzchu i deszczu,
  • wirtualne zegary,
  • regulacja wysokości i podparcia lędźwi na obu przednich fotelach,
  • kamera cofania,
  • 8 głośników,
  • automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
  • przednie światła LED z funkcją Corner,
  • felgi o średnicy 17 cali.

Model w wersji wyposażenia Style dodatkowo oferuje m.in.:

  • reflektory Top Matrix,
  • nawigacja Columbus z ekranem 10 cali,
  • podgrzewane fotele przednie,
  • felgi o średnicy 18 cali,
  • pakiet Sunset – przyciemniane szyby tylne.

Nowa Skoda Octavia – nadwozie

Czwarta odsłona Octavii, zgodnie z zapowiedziami, urosła w stosunku do poprzedniego modelu. Wersja liftback jest dłuższa o 19 mm i mierzy już 4689 mm, natomiast szerokość jest o 15 mm większa niż dotychczas i wynosi 1829 mm.

Z kolei odmiana kombi urosła na długość o 22 mm do 4689 mm, przy szerokości 1829 mm – również o 15 mm większej. Jak zatem widać, liftback i kombi zrównają się tymi wymiarami, co zwiastuje niemały bagażnik również dla tego pierwszego wariantu. I rzeczywiście, pojemność kufra w modelu liftback wynosi aż 600 litrów, podczas gdy kombi oferuje solidne 640 litrów przestrzeni bagażowej.

Rozstaw osi, wynoszący 2686 mm, pozostanie taki jak dotychczas. W Octavii nigdy nie można było jednak narzekać na ilość miejsca w środku i tak też będzie i tym razem – pasażerowie z tyłu dostaną o niemal 8 cm więcej przestrzeni na kolana. Wpływ na lepsze zagospodarowanie wnętrza ma dodatkowo fakt, że auto zostanie zbudowane na zmodyfikowanej platformie, wspólnej z nowym Golfem.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE

ŠKODA MAGAZYN nr 03/2020

Nazwa Monte Carlo znaczy wiele dla Skody – teraz trafia ona również do najnowszego crossovera, modelu Kamiq. Auto wyróżnia się zadziorną stylizacją. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 02/2020

Coraz większa liczba samochodów o wysokich osiągach jest napędzana hybrydowymi układami napędowymi. Dziś ta technika pojawia się nawet w usportowionych kompaktach. czytaj dalej >>

ŠKODA MAGAZYN nr 01/2020

Czy dziś lepiej wybrać samochód hybrydowy czy elektryczny, a może jednak coś pomiędzy nimi, czyli hybrydę typu plug-in? czytaj dalej >>

REKLAMA