[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

Nowa Toyota Hilux: Więcej SUV-a w pickupie

Uważane za jedno z najtrwalszych i najbardziej niezawodnych aut w historii właśnie doczekało się najnowszej generacji. Toyota Hilux ma nieco więcej stylu i bogatsze wnętrze.

fot. worldcarfans.com
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 111 500 PLN
Dostępne nadwozia: pick-up-2
SPRAWDŹ OFERTY

To już ósma generacja wielkiego hitu rynkowego Toyoty. Hilux na rok 2016 zbudowana została całkowicie od nowa i jest 70mm dłuższa i 20mm szersza niż jej poprzedniczka. W przeciwieństwie do tych modyfikacji, których pewnie nie zauważysz, nie sposób nie zwrócić uwagi na nowy wygląd japońskiego pickupa. Użytkowa Toyota zyskała na stylu, nowoczesności i elegancji. To nadal wół roboczy, ale z bardziej „ludzką” twarzą. Teraz nie tylko pomoże w pracy na ranczu, ale może też ucieszy oko właściciela, który może swojego Hiluxa wyposażyć w 16-, 17-, 18-calowe alufelgi.

Największe zaskoczenie czeka nas w środku pickupa. Gdyby pokazano nam jego wnętrze nie mówiąc z jakiego modelu pochodzi pomyślelibyśmy, że to jakiś lifestylowy crossover! Na pierwszy rzut oka wydaje się, że twarde plastiki, toporne wykonanie i bezduszny design odeszły w niepamięć. Kabina Hiluxa robi dobre wrażenie i sprawia wrażenie nowoczesnej. Głównym elementem kokpitu nowego pickupa jest, przypominający tablet, 7-calowy ekran systemu infotainment. Warto zwrócić też uwagę na kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami, sterowanie wieloma funkcjami z koła kierownicy, czy też nieodzowny, charakterystyczny dla Toyoty zegarek ulokowany między kratkami nawiewu.

REKLAMA
fot. worldcarfans.com
   

Wybór silników do Hiluxa będzie zależał od rynku, na którym będzie sprzedawany. I tak, pod maskę pickupa może trafić jeden z dwóch turbodiesli: 2,4 l generujący 160 KM i 400 Nm, lub nieco większy 2,8-litrowy motor zapewniający kierowcy 177 KM i 450 Nm. Zwolennikom silników benzynowych też pozostawiono wybór. Toyotę może napędzać 2,8-litrowy wolnossący silnik czterocylindrowy o mocy 164 KM, lub wielki sześciocylindrowy motor o pojemności 4 l, z którego wykrzesano 278 KM. Nie wiadomo jeszcze między jakimi jednostkami będą mogli wybierać polscy klienci Toyoty, ale raczej radzimy nie nastawiać się na 4-litrowego sześciocylindrowca.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (1)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij