[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
4.5

Nowe BMW M8 i M8 Competition

BMW M8 wchodzi do gry i to od razu w czterech wersjach. Dla coupe i kabrioletu przygotowano odmiany M8 i M8 Competition.

BMW M8 BMW M8
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 139 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Nowe modele z rodziny BMW M8 czerpią swoją moc z najpotężniejszego silnika, jaki powstał do tej pory w historii BMW M GmbH. Mowa o wysokoobrotowym silniku V8 z technologią M TwinPower Turbo, który generuje moc 600 KM w nowym BMW M8 Coupé i nowym BMW M8 Cabrio oraz 625 KM w modelach Competition.

BMW M8 i M8 Competition - silnik i napęd

Jednostka napędowa V8 o pojemności 4,4 litra współpracuje z 8-stopniową skrzynią M Steptronic z układem Drivelogic, a moc generowana przez silnik jest przekazywana na drogę za pośrednictwem napędu na cztery koła M xDrive, z opcją napędu na oś tylną w trybie 2WD. Maszyneria ta świetnie radzi sobie z okiełznaniem momentu obrotowego, generowanego przez silnik w liczbie 750 niutonometrów.

Układu jezdny BMW M8 został opracowany i dostosowany do warunków panujących na torze wyścigowym. Jednym z głównych atutów układu jezdnego jest nowo opracowany, zintegrowany układ hamulcowy. Specjalnie przystosowana do M wersja ma dwa różne ustawienia czułości pedału hamulca.

Zobacz także: nowe BMW Serii 1 z napędem na przód

REKLAMA

REKLAMA

BMW M8 BMW M8

Nowe modele BMW M8 są standardowo wyposażone w adaptacyjny układ jezdny M z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i elektromechanicznym układem kierowniczym M Servotronic. Układ DSC współgra z napędem na cztery koła M xDrive i aktywnym mechanizmem różnicowym M oraz obejmuje tryb M Dynamic.

Ten tryb dopuszcza większy poślizg kół, a w połączeniu z napędem na cztery koła M xDrive z dominującą osią tylną umożliwia ultrasportową jazdę i pokonywanie zakrętów w kontrolowanym poślizgu. W standardzie można dostać także 20-calowe obręcze kół M ze stopów lekkich Twin Spoke i wyczynowe ogumienie.

Ważną rolę w procesie konfiguracji nowych BMW M8 odegrało doświadczenie zdobyte podczas projektowania samochodu wyścigowego BMW M8 GTE. Dzięki nastawionemu na osiągi silnikowi, skrzyni biegów i układowi jezdnemu nowe BMW M8 Coupé i nowe BMW M8 Cabrio przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,3 oraz 3,4 sekundy. Z kolei nowe BMW M8 Competition Coupé rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,2 sekundy, a nowe BMW M8 Competition Cabrio w 3,3 sekundy.

Zobacz także: Ferrari SF90 Stradale - hybrydowe hiperauto

REKLAMA

BMW M8 Cabrio BMW M8 Cabrio

BMW M8 i M8 Competition - nadwozie

Jeśli chodzi o wygląd BMW M8, nie różni się on znacząco od Serii 8 w standardowych odmianach. Dodatki obejmują nowe zderzaki i bardziej zaawansowaną aerodynamikę. Wyposażenie opcjonalne obejmuje pakiet karbonowych elementów zewnętrznych M.

Cechą charakterystyczną nowego BMW M8 Coupé jest podwójnie wybrzuszony dach double bubble z tworzywa sztucznego, wzmocnionego włóknem karbonowym (CFRP), który jest inspirowany wyglądem klasycznych samochodów wyścigowych.

Pasażerowie w BMW M8 Cabrio są natomiast chronieni przed deszczem przez wysokiej jakości dach z tkaniny, rozpinany nad kabiną. Wielowarstwowe miękkie zadaszenie otwiera się i zamyka za naciśnięciem przycisku w zaledwie 15 sekund, także podczas jazdy.

Zobacz także: najlepsze silniki roku 2019

REKLAMA

REKLAMA

BMW M8 BMW M8

BMW M8 i M8 Competition - wnętrze

W kabinie znalazł się z kolei przycisk konfiguracji w konsoli środkowej, przeznaczony do bezpośredniej regulacji ustawień silnika, amortyzatorów, układu kierowniczego, M xDrive i układu hamulcowego w zależności od osobistych preferencji i sytuacji na drodze.

Dwa indywidualnie dobrane warianty konfiguracji, w tym brzmienie silnika, można na stałe zapisać i korzystać z nich poprzez jedenz dwóch przycisków M na kierownicy.

Inną nowością jest przycisk trybu M Mode w konsoli środkowej, przeznaczony do regulacji systemów wspomagających kierowcę i wyświetlaczy w panelu wskaźników oraz wyświetlacza Head-Up. Przycisk M Mode umożliwia uruchamianie ustawień ROAD i SPORT, natomiast w modelach Competition przewidziano także ustawienie TRACK dostosowane do jazdy na torze wyścigowym.

Ogólnoświatowa premiera nowych modeli BMW M8 i M8 Competition odbędzie się w dniach 25–27 czerwca 2019 roku podczas imprezy #NextGen BMW Group w BMW Welt w Monachium.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij