[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ

Nowe Porsche 911 Carrera w sprzedaży

Porsche wprowadza do oferty podstawowy wariant Carrera dla modelu 911 w wersjach Coupe i Cabriolet. Znamy już polską cenę.

Porsche 911 Carrera (992) Porsche 911 Carrera (992)
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 680 597 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Oferta ósmej generacji Porsche 911 została właśnie rozszerzona o odmianę Carrera. Nowy samochód sportowy z Zuffenhausen trafia na rynek od razu z nadwoziami Coupe i Cabriolet.

Przypomnijmy, że nowa odsłona kultowej serii 911 o kodzie 992 została oficjalnie odsłonięta podczas salonu samochodowego w Los Angeles jesienią 2018 roku.

Wracając do nowej Carrery. Do napędu tej odmiany służy trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser z doładowaniem biturbo, który generuje moc 385 KM. Carrera to podstawowy wariant 911, mocniejszy od poprzednika o 15 KM.

Zobacz także: BMW M5 Touring z silnikiem V12 McLarena F1

REKLAMA

REKLAMA

Porsche 911 Carrera (992) Porsche 911 Carrera (992)

Jego standardowe cechy i funkcje praktycznie nie różnią się od tych w 911 Carrera S. Należą do nich:

  • luksusowo wykończone wnętrze z ekranem dotykowym o przekątnej 10,9 cala,
  • zaawansowane systemy łączności,
  • innowacyjne systemy wspomagające, jak:
    • tryb Porsche Wet, który zapewnia pewniejsze prowadzenie na mokrej nawierzchni
    • system Night Vision Assist z kamera termowizyjną

Porsche 911 Carrera charakteryzuje się kołami i hamulcami o mniejszej średnicy oraz zmienionym kształtem końcówek układu wydechowego.

Podobnie jak w przypadku wariantu Carrera S, silnik, podwozie i hamulce 911 Carrera zostały zaprojektowane z myślą o jej sportowym charakterze. Trzylitrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser korzysta z nowych turbosprężarek z kołami turbiny i kompresora o mniejszej średnicy.

Za przeniesienie siły napędowej odpowiada nowa ośmiobiegowa przekładnia dwusprzęgłowa (PDK). W rezultacie 911 Carrera Coupé przyspiesza od 0-100 km/h w 4,2 s, osiągając prędkość maksymalną 293 km/h. Opcjonalny pakiet Sport Chrono pozwala „urwać” z czasu sprintu 0,2 s. Zużycie paliwa w cyklu łączonym (skorelowane z NEDC) odmiany Coupé wynosi 9,0 l/100 km, a Cabriolet – 9,2 l/100 km.

Zobacz także: Lotus Evija - najmocniejszy hipersamochód świata

REKLAMA

Porsche 911 Carrera (992) Porsche 911 Carrera (992)

Dla porównania, modele 911 Carrera S i Carrera 4S napędzane są 450-konnym silnikiem, którego moc wzrosła o 30 KM względem poprzednika. Oba warianty na sprint do „setki” potrzebują mniej niż 4 sekundy – tylnonapędowy model dokładnie 3,7 sekundy, a wersja 4S zaledwie 3,6 sekundy. To o 0,4 sekundy lepiej niż w modelu 991.2.

Ale to nie koniec, bo opcjonalny pakiet Sport Chrono poprawia czas o kolejne 0,2 sekundy w obu autach. Co do maksymalnej prędkości, ta sięgnie 308 km/h dla Carrery S i 306 km/h dla wersji 4S.

Zestaw odpowiadający za dynamikę jazdy w wersji Carrera obejmuje mieszaną konfigurację ogumienia z oponami 235/40 ZR na 19-calowych obręczach z lekkich stopów na przedniej osi oraz 20-calowymi felgami z oponami 295/35 ZR z tyłu. Siłę hamowania na obu osiach zapewniają 330-milimetrowe tarcze hamulcowe z czarnymi, czterotłoczkowymi stałymi zaciskami typu monoblok.

Ceny Porsche 911 Carrera Coupé w Polsce startują od 520 000 zł, a 911 Carrera Cabriolet – od 589 000 zł. Nowe modele można już zamawiać. Wersja z napędem na wszystkie koła będzie dostępna niebawem.

Zobacz także: znajdź wymarzony samochód w najlepszej cenie!

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij