[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowe Porsche 911 GT3 - wolnossący silnik i 500 KM

Kolejna wersja "911" dołącza do gamy. Tym razem w Genewie Porsche pokazało wariant GT3.

Porsche 911 GT3 Porsche 911 GT3 (991 II)

1413 kg - tyle waży najnowsze 911 GT3 (991 II) z dwusprzęgłową skrzynią PDK, wersja z mechaniczną przekładnią jest o 16,7 kg lżejsza. Samochód przyspiesza do 100 km/h w czasie 3,9 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 320 km/h. Z kolei wariant z zamontowaną PDK rozpędza się o 0,5 s szybciej.

W aucie montowany jest wolnossący silnik typu bokser. Wysokoobrotowa jednostka napędowa o pojemności 4 litrów osiąga moc 500 KM, a maksymalny moment obrotowy to 458 Nm. Warto odnotować, że na 1 KM przypada tylko 2,86 kg masy superauta.

Nowe 911 GT3 jest o 25 mm niżej zawieszone w stosunku do modelu 911 Carrera S. Porsche montuje w aucie dobrze znany już układ skrętnych tylnych kół, dzięki temu samochód ma bardzo dobre właściwości jezdne w zakrętach.

Z zewnątrz samochód wyróżniają przede wszystkim zderzak z dużymi wlotami powietrza, szerokie progi, podwójna końcówka układu wydechowego umieszczona centralnie oraz przede wszystkim duży spojler wykonany z włókna węglowego.

Kierowca we wnętrzu superauta ma sportową kierownicę GT o średnicy 360 mm, która została przeszczepiona z topowego 918 Spyder. GT3 jest oferowane z trzema rodzajami foteli:

  • adaptacyjne sportowe fotele plus z 18 wariantami regulacji,
  • fotele kubełkowe ze składanym oparciem, które mają boczną poduszkę powietrzną, 
  • wyczynowe "kubły" wykonane z tworzyw sztucznych wzmacnianych włóknem węglowym.

Mimo, że 911 GT3 dopiero co zadebiutowało na targach w Genewie, to samochód już można zamawiać u polskich dealerów Porsche. Cena podstawowa to 788 960 złotych.

zobacz galerię

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 488 500 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 (5)
ZOBACZ KOMENTARZE
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij