Kolejna generacja kultowego auta sportowego zostanie oparta na nowej platformie podłogowej Porsche, przeznaczonej do pojazdów sportowych. Ma być ona dostosowana do różnych rodzajów napędu. Nowa płyta podłogowa pozwoli na przeprowadzenie prawdziwej rewolucji w 911-stce. Pierwszy raz w historii samochód ma być dostępny z napędem hybrydowym. Samochód zasilany jedynie energią z akumulatorów powinno przejechać między 30 a 50 kilometrów. Dużo uwagi poświęcono także redukcji masy akumulatorów. Zapowiedzią wersji hybrydowej był pokazany w 2015 roku prorotyp Mission E.
Dla miłośników klasycznego napędu przewidziano znany z obecnej generacji sześciocylindrowy 3-litrowy turbodoładowany silnik typu bokser. W podstawowej odmianie 911 Carrera ma on rozwijać 400 KM, a w wersji Carrera S aż 450 KM. W obu przypadkach oznacza to wzrost mocy o 30 KM w porównaniu z poprzednikiem. Co pewnie ucieszy fanów marki, nowe 911 nie nie otrzyma 4-cylindrowej jednostki napędowej z 718 Caymana i Boxstera.
Nowe Porsche 911 - co już wiemy?
Samochód zmieni się głównie pod karoserią, ponieważ w temacie stylistyki można spodziewać się co najwyżej ewolucji, ale to typowe dla tego modelu

Komentarze