[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA

REKLAMA

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
1.0

Nowe Porsche 911 - co już wiemy?

Samochód zmieni się głównie pod karoserią, ponieważ w temacie stylistyki można spodziewać się co najwyżej ewolucji, ale to typowe dla tego modelu

Porsche 911 Porsche 911 (992) rys. Schulte Design

Kolejna generacja kultowego auta sportowego zostanie oparta na nowej platformie podłogowej Porsche, przeznaczonej do pojazdów sportowych. Ma być ona dostosowana do różnych rodzajów napędu. Nowa płyta podłogowa pozwoli na przeprowadzenie prawdziwej rewolucji w 911-stce. Pierwszy raz w historii samochód ma być dostępny z napędem hybrydowym. Samochód zasilany jedynie energią z akumulatorów powinno przejechać między 30 a 50 kilometrów. Dużo uwagi poświęcono także redukcji masy akumulatorów. Zapowiedzią wersji hybrydowej był pokazany w 2015 roku prorotyp Mission E.

Dla miłośników klasycznego napędu przewidziano znany z obecnej generacji sześciocylindrowy 3-litrowy turbodoładowany silnik typu bokser. W podstawowej odmianie 911 Carrera ma on rozwijać 400 KM, a w wersji Carrera S aż 450 KM. W obu przypadkach oznacza to wzrost mocy o 30 KM w porównaniu z poprzednikiem. Co pewnie ucieszy fanów marki, nowe 911 nie nie otrzyma 4-cylindrowej jednostki napędowej z 718 Caymana i Boxstera.

REKLAMA

Porsche 911 Porsche 911 (992) rys. Schulte Design

Porsche 911 kolejnej generacji oczywiście otrzyma w opcji napęd na cztery koła. Czy zwolennicy mechanicznych skrzyń biegów będą musieli przełknąć gorzką pigułkę? Nie wiadomo. Z jednej strony dochodzą nas plotki, że kultowy model niemieckiej marki na dobre pożegna się z manualną skrzynią i zostanie tylko dobrze znana dwusprzęgłowa przekładnia PDK, z drugiej niedawno Porsche4 powróciło do montowania „manuala” w GT3, bo tego chcieli klienci…

Niewykluczone, że do 911 trafi także adaptacyjny tylny spoiler, stosowany w najnowszych Cayenne'a Turbo oraz Panamery Sport Turismo Turbo S E-Hybrid. Póki co 911 jest testowane w nieco zmodyfikowanej karoserii aktualnego wcielenia. Duże zmiany zajdą w kabinie. Deska rozdzielcza będzie przypominać tą z Panamery oraz nowego Cayenna. Oznacza to pożegnanie z tradycyjnymi instrumentami analogowymi. Kokpit zostanie zdominowany przez duży, dotykowy ekran systemu multimedialnego oraz dotykowe przyciski. Przed kierowcą znajdzie się ekran z wirtualnymi wskaźnikami. Jedynie znajdujący się pośrodku obrotomierz pozostanie analogowy. Pojawi się również nowa kierownica.

Porsche 911 o oznaczeniu 992 ma zadebiutować już w drugiej połowie przyszłego roku, a na rynek trafi na początku 2019 roku. Czy auto pozostanie wzorem do naśladowania w swojej klasie? A sądziliście, że może być inaczej?
    
   

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij