[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowe Porsche Cayenne E-Hybrid - hybryda plug-in

Do oferty nowego Porsche Cayenne wchodzi wersja hybrydowa plug-in o nazwie Cayenne E-Hybrid. Oszczędny SUV do "setki" startuje w zaledwie pięć sekund.

Porsche Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne E-Hybrid

Porsche po raz kolejny poszerza gamę swoich hybryd. Nowe Cayenne E-Hybrid ma 3-litrowy silnik V6 o mocy 340 KM, który współpracuje z jednostką elektryczną o mocy 136 KM, generując moc systemową 462 KM. Maksymalny moment obrotowy o wartości 700 Nm dostępny jest tuż powyżej prędkości obrotowej biegu jałowego.

Koncepcja doładowania (tzw. funkcja boost) pochodzi z supersamochodu 918 Spyder. Cayenne z hybrydowym napędem plug-in przyspiesza jak niejedno sportowe auto - od 0 do 100 km/h w zaledwie 5 sekund, a jego prędkość maksymalna wynosi 253 km/h.

Porsche Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne E-Hybrid

W trybie całkowicie elektrycznym Porsche Cayenne E-Hybrid może pokonać do 44 km i rozpędzić się do prędkości 135 km/h. Średnie zużycie na 100 km w cyklu NEDC, zależnie od rodzaju zastosowanego ogumienia, wynosi 3,2-3,4 l paliwa oraz 20,6-20,9 kWh energii.

Równolegle do premiery Cayenne E-Hybrid Porsche poszerza ofertę wyposażenia zwiększającego komfort oraz systemów wspomagających dla całej gamy Cayenne o dodatkowe opcje, takie jak wyświetlacz head-up, fotele z masażem czy 22-calowe obręcze z lekkich stopów.

Porsche Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne E-Hybrid

W nowym Cayenne E-Hybrid znacznie zwiększono pojemność akumulatora – a co za tym idzie, także zasięg w trybie elektrycznym i rezerwy dla funkcji boost. W porównaniu z poprzednikiem pojemność baterii wzrosła z 10,8 do 14,1 kWh, czyli o około 30 proc.

Chłodzony cieczą akumulator, przechowywany pod podłogą tylnej części pojazdu, składa się z ośmiu modułów ogniw. Naładowanie go z gniazdka 230 V (10 A) zajmuje 7,8 godziny. Jeśli zamiast standardowej ładowarki 3,6 kW zastosowana zostanie opcjonalna, pokładowa ładowarka o mocy 7,2 kW, ładowanie z gniazdka 230 V (32 A) potrwa jedynie 2,3 godziny.

Porsche Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne E-Hybrid

Dzięki systemowi Porsche Traction Management (PTM) nowe Cayenne E-Hybrid dysponuje aktywnym napędem na wszystkie koła, wykorzystującym elektronicznie sterowane sprzęgło wielopłytkowe. Standardowe wyposażenie obejmuje zawieszenie Porsche Active Suspension Managing (PASM), a na życzenie dostępny jest elektryczny system stabilizacji przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) oraz hak holowniczy dla przyczep o masie do 3,5 tony. 

Nowe Cayenne E-Hybrid jest już dostępne w Niemczech, w cenie od 89 822 euro (z uwzględnieniem podatku VAT i lokalnej specyfikacji). Na europejskim rynku model zadebiutuje pod koniec maja.

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 361 330 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij