Nowe Porsche GT3 – Wrażenia z jazdy w naszym magazynie

Już jutro 7 maja do sprzedaży trafi najnowszy numer magazynu auto motor i sport, a w nim materiał o debiutującej Skodzie Fabii, testy aż 18 aut elektrycznych oraz wrażenia z jazdy najnowszym Porsche 911 GT3. Na torze wyścigowym sprawdzamy jak zmiany w zawieszeniu oraz mniejsza masa wpłynęły na GT3. Oto fragmenty z testu, który znajdziecie w papierowym wydaniu magazynu auto motor i sport.

Porsche 911 GT3 auto motor und sport
Porsche 911 GT3
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 239 470 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

„Sześciocylindrowy bokser o pojemności czterech litrów chrypi wniebogłosy, gdy nowy 911 GT3, korzystając z mocy 510 koni, rozpędza się na torze. Potem hamowanie z ponad 220 do 140 km/h, szybki skręt i znowu natychmiastowy nacisk na gaz. GT3 jeszcze mocniej niż dotąd wspiera się na kołach od zewnętrznej strony zakrętu. Jeszcze więcej gazu. Wszystko dzieje się z taką oczywistością, jakby to sam samochód podpowiadał kierowcy, co ma robić. Jego konstruktorzy i kierowcy, którzy w Porsche 911 odnieśli niejedno zwycięstwo w wyścigach, mówią coś o dobrym balansie tego auta. Ale to za delikatne określenie, żaden „balans” tu nie pasuje. Spokój zaklęty w ruchu, zrównoważona porywczość – te sformułowania lepiej oddają charakter GT-trójki.”

REKLAMA

Porsche 911 GT3auto motor und sport
Porsche 911 GT3

„Silnik w GT3 jest zawsze czujny, zawsze głodny obrotów, a przy tym zawsze ma w zanadrzu potężną moc. Indywidualne dostrajanie osobnych przepustnic ma w nim swój sens. Na pewno wpływa na reakcje na gaz. A gdy jednostka napędowa pracuje z niepełnym obciążeniem, taka regulacja pozwala na precyzyjniejsze przygotowanie dawki mieszanki paliwowo-powietrznej. Nadwyżka jest oczyszczana przez filtr cząstek stałych. Silnik serwuje przy tym całe spektrum dźwięków, od cierpliwych pomruków, przez zdradzający irytację grzmot, po wściekły ryk – w każdym wypadku z ochrypłym podbiciem typowym dla boksera. Coś pięknego!”

Porsche 911 GT3auto motor und sport
Porsche 911 GT3

„GT3 jest lepsze od poprzednika, przewyższa go pod względem stabilności, przyczepności mechanicznej oraz zdolności napędu i układu kierowniczego do informowania kierowcy o tym, co dzieje się z kołami.”

...

Pełne wrażenia z jazdy znajdziecie w papierowej wersji magazynu auto motor i sport.

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Zobacz także:

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA