Najbardziej odmieniono kabinę, która nawiązuje teraz do zaprezentowanego w Genewie dużego sedana- modelu Kizashi. Podobnie wystylizowano konsolę centralną Swifta, z dźwignią zmiany biegów i ekranem LCD wyświetlającym dane na temat systemu audio czy klimatyzacji.
Z zewnątrz widzimy prawie identyczne auto co poprzednia wersja, zbudowane na wydłużonej płycie podłogowej i delikatnie odświeżone stylistycznie.
Początkowo w Europie auto będzie sprzedawane z 1,2-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 94 KM i momencie obrotowym o wartości 118 Nm oraz z 1,3-litrowym turbo dieslem o mocy 75 KM i momencie 190 Nm.
Oba siliniki oferowane będą z pięciobiegową skrzynią manualną, benzynowiec będzie równiez oferowany z czterobiegowym automatem.
Silnik benzynowy zużywac ma średni 5 litrów benzyny na 100 km. Rozpędzać się będzie do 165 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h będzie mu zajmowało 12,3 sekundy. Diesel ma potrzebować na to samo 12,7 sekundy, rozpędzi się do tej samej prędkości, a średnio zadowoli się 4,2 litra oleju napędowego.
Komentarze
~Gość, 2010-07-25 13:49:19
auto motor i sport, 2010-06-22 13:47:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?