REKLAMA

Nowe silniki w Seatach

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 75 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG zamiast tej samej jednostki wyposażonej w pompowtryskiwacze. Gama modeli Exeo wzbogacona została o nowy silnik benzynowy. Jest nią nowa, słabsza, 120-konna wersja jednostki 1.8 TSI, która zastąpiła silnik 1.6 Mpi o mocy maksymalnej 102 KM.

Jednostka 1.2 TSI jest teraz dostępna we wszystkich wersjach nadwoziowych modelu Ibiza (5-drzwiowa, SC i ST), w wersji Style i Sport z nowoczesną siedmiobiegową skrzynią DSG lub pięciobiegowym przekładnią manualną, z systemem Stop/Start oraz funkcją rekuperacji energii w wersji ECOMOTIVE. Ma zużywać średnio 5,1 litra na 100 km i emitować 119 gramów CO2 na kilometr.

Leon wyposażony w 140-konny silnik 2.0 TDI z sześciobiegową manualną skrzynią biegów ma spalać średnio 4,8 litra na 100 kilometrów. Leona 2.0 TDI CR można zamówić także z sześciobiegową skrzynią DSG.

Modele Altea i Altea XL wyposażone w silnik 2.0 TDI zużywają tylko 4,9 l/100 km, a poziom emisji CO2 wynosi 129 g/km. Poza tym, nowa wersja zużywa o 0,8 litra paliwa na 100 km mniej niż poprzedni model, co oznacza oszczędność na poziomie 14%.

Seat Exeo jest teraz wyposażony w nowoczesny silnik 1.8 TSI. Turbodoładowana jednostka benzynowa z bezpośrednim wtryskiem posiada 120 KM i zastępuje poprzedni 102-konny silnik 1.6. Jest ona dostępna w wersji wyposażenia Reference. Średnie zużycie paliwa spadło o 3% do poziomu 7,3 litra na 100 km w przypadku sedana i 7,4 litra w wersji ST.

REKLAMA

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 (4)
ZOBACZ KOMENTARZE
REKLAMA