W Paryżu na stoisku Audi zobaczyć można m.in. dwumiejscowego roadstera nazwanego e-Tron Spyder. Ta hybrydowa konstrukcja napędzana jest silnikiem wysokoprężnym V6 TDI wspieranym o mocy 300 KM i momencie obrotowym o wartości 650 Nm, wspieranym przez dwa silniki elektryczne. Jednostka wysokoprężna napędza oś tylną, a elektryczne - przednią. Dysponują one mocą 87 KM i momentem obrotowym 352 Nm.
W wywiadzie dla auto motor und sport szef działu rozwoju Audi - Michael Dick - stwierdził, że oprócz modeli TT i R8 w gamie Audi jest wciąż miejsce na kolejny sportowy model. Zasugerował również, by przyjrzeć się koncepcyjnym pojazdom pokazanym na Salonie w Paryżu, ponieważ one odzwierciedlają pomysły projektantów na to jaki powinien być ten kolejny model w gamie.
Czy faktycznie klienci Audi potrzebują jeszcze jednego, niewielkiego sportowca? Czy jest miejsce dla R4? Jak uważacie?