W dniu premiery modelu C4 Cactus cały, motoryzacyjny świat był zwracał uwagę na zupełnie nowe rozwiązanie wprowadzone przez francuskiego producenta. W kompaktowym crossoverze pojawiły się plastikowe osłony na drzwiach i zderzakach – Airbumps. Ich zadaniem była ochrona nadwozia przed uszkodzeniami i zarysowaniami podczas użytkowania auta w mieście.
Po trzech latach od premiery C4 Cactus przejdzie face-lifting, a za kilka lat na rynek wkroczy druga generacja modelu. Na razie sprzedaż kontrowersyjnego crossovera jest bardzo zadowalająca. Od 2014 roku sprzedano ponad 180 tys. egzemplarzy. Są już pierwsze wzmianki na temat odświeżonego modelu. Citroen nie zamierza zmieniać drastycznie wyglądu, ale klienci mogą liczyć na nowe jednostki napędowe i technologie.
Dużo większe zmiany czekają drugą generację modelu. Auto przeobrazi się z małego SUV-a w hatchback. Największą zmianą ma być brak plastikowych nakładek Airbumps. Przynajmniej tak zasugerował ostatnio Xavier Peugeot, szef odpowiedzialny za planowanie produktów we francuskiej marce. Niewykluczone, że Citroen zaskoczy swoich klientów jakiś nowym rozwiązaniem, a przedstawiciele marki obiecują, że nowy model zachowa ducha poprzedniego Cactusa.
Komentarze
~JanBalk, 2017-06-27 12:30:45
Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia regulaminu
Czy zgłoszony wpis zawiera treści niezgodne z regulaminem?