[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy Ford Fiesta tuż przed premierą

Zaprezentowana na salonie w Genewie nowa generacja Forda Fiesty zbliża się wielkimi krokami do salonów. Co oferuje dotychczasowy hit segmentu B?

Obecna generacja Forda Fiesty to bardzo udany model, o czym świadczy mijające 10 lat od premiery na salonie samochodowym we Frankfurcie w 2007 roku. Teraz do akcji wkracza siódma odsłona, którą producent zapowiada jako najbardziej zaawansowaną technologicznie w swoim segmencie.

Z zewnątrz nowy Ford Fiesta nie szokuje swoim designem. Przód wygląda bardziej jak face lifting obecnego modelu. Tył natomiast jest spokojny i stonowany. Sylwetka nowej Fiesty przypomina minivana, a proporcje samochodu sprawiają, że wygląda na większą i wyższą od poprzedniej generacji.

Wnętrze auta wyróżnia się dużym, 8-calowym ekranem dotykowym. Zmniejszono wyraźnie ilość przycisków na konsoli środkowej - jest ich o 50 proc. mniej niż w poprzedniku.

Na liście wyposażenia będzie można znaleźć nowy system multimedialny SYNC 3, który jest kompatybilny z Apple CarPlay oraz Android Auto. Po podłączeniu smartfona można skorzystać z wielu aplikacji - na przykład słuchać muzyki ze Spotify. Nową Fiestę można również do tego wyposażyć w 675-wattowy zestaw audio sygnowany przez B&O Play.

Wśród systemów wspomagających kierowcę znajdą się najnowsze rozwiązania z gamy Forda, czyli m.in. układ Pre-Collision Assist z wykrywaniem pieszych, który monitoruje przestrzeń przed autem i pozwala uniknąć kolizji. Poza tym na liście są jeszcze system automatycznego parkowania (Acitve Park Assist), rozpoznający znaki drogowe (Traffic Sign Recognition), czy Cross Traffic Allert, który ostrzega o zbliżających się samochodach podczas cofania.

W gamie silników znajdą się jednostki benzynowe i diesle. Wśród tych pierwszych wolnossący silnik trzycylindrowy 1,1 litra o mocy 70 lub 85 KM oraz trzycylindrowy 1,0 EcoBoost w wariantach 100, 125 i 140 KM. Diesle to znane 1,5 TDCi o mocy 85 lub 120 KM.

Wśród odmian wyposażenia, znajdziemy bazową wersję Style, bardzo popularną, stanowiącą niemal połowę sprzedaży wersję Titanium, a także usportowioną ST-Line. Co więcej, Fiesta dostępna będzie w wariancie Vignale, dający przedsmak segmentu premium.

W ślad za modą na SUV-y i crossovery, Ford zaproponuje Fiestę Active, która będzie rywalem Volkswagena Polo Cross czy Hyundaia i20 Active. Chodzi o dołożenie plastikowych nakładek, relingów dachowych, lekkie zwiększenie prześwitu i tym samym sprawienie wrażenia terenowego charakteru samochodu.

Rozpoczęcie sprzedaży zaplanowane jest na najbliższe tygodnie. Lada chwila poznamy polski cennik i wersje wyposażenia. Na rynku brytyjskim cena startuje od 12 715 funtów, czyli ponad 60 tys. złotych. U nas z pewnością będzie znacznie taniej, bo obecnie podstawowa wersja Trend zaczyna się od poziomu 47 tys. złotych. Będziemy na bieżąco informować.

zobacz galerię

Zobacz także:
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 65 400 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij