[ X ]

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu), wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych na zasadach wskazanych w "Polityce prywatności"

Kontynuuj przeglądanie

REKLAMA
PODZIEL SIĘ


OCEŃ
3.0

Nowy Golf: zelektryfikowany, połączony ze światem

Debiutuje nowa, ósma generacja Golfa - modelu, który odniósł największy sukces w historii Volkswagena. I jak zawsze, Golf jest czymś więcej niż zwykłym autem.

Volkswagen Golf
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 140 790 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

We wnętrzu - cyfrowa rewolucja

Nowe wskaźniki i systemy multimedialne działające online łączą się i tworzą jeden cyfrowy kokpit, którego funkcje można obsługiwać za pomocą pól dotykowych lub komend głosowych. Zakres dostarczanych informacji można poszerzyć, korzystając z opcjonalnego wyświetlacza head-up. Systemy nie tylko współdziałają między sobą, ale łączą się ze światem zewnętrznym poza samochodem. Dzięki połączeniu online system nawigacji może dostarczać informacji na temat położonych przy trasie przejazdu obiektów – poda np. numer telefonu do restauracji, by można było zarezerwować stolik. Zestaw informacji i wygląd cyfrowych wyświetlaczy kierowca może dostosowywać do swoich potrzeb i upodobań.

REKLAMA

Obsługa nowego Golfa jest intuicyjna - za pomocą pól dotykowych lub komend głosowych

Nowe zespoły hybrydowe

Golf to pierwszy model VW dostępny z pięcioma rodzajami hybrydowych zespołów napędowych i pierwszy, w którym zastosowano 48-woltową instalację elektryczną. Napędzany paskiem generator-rozrusznik 48V, litowo-jonowe akumulatory 48V oraz najnowsze silniki TSI tworzą zespół napędowy eTSI – tzw. mild-hybrid, którego zaletą jest oszczędność paliwa (10% wg WLTP). eTSI będzie dostępny w trzech wersjach o mocy - 110, 130 i 150 KM. Golf będzie też oferowany w dwóch odmianach hybrydowych typu plug-in. W nowej wersji eHybrid uzyska moc systemową 204 KM, a sportowa wersja w modelu GTE osiągnie 245 KM. Obie wersje będą miały nowe akumulatory litowo-jonowe o pojemności 13 kWh, pozwalające na pokonywanie znacznych odległości tylko w trybie elektrycznym, dzięki czemu nowy Golf staje się do pewnego stopnia autem bezemisyjnym.

 

Volkswagen Golf jest oferowany z 5 rodzajami zespołów hybrydowych

Nowe silniki spalinowe

Do nowego Golfa są oferowane silniki benzynowe (TSI) i Diesla (TDI). Wszystkie mają bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarkę, a ich spektrum mocy wyniesie od 90 KM do ponad 300 KM. Nowością są dwa trzycylindrowe silniki benzynowe (90 i 110 KM) oraz dwa czterocylindrowe diesle (115 i 150 KM). Jednostki benzynowe działają w innowacyjnym cyklu Millera, dzięki temu charakteryzują się niskim zużyciem paliwa i niską emisją szkodliwych substancji. W jednostkach TDI zastosowano dwukrotny wtrysk czynnika AdBlue, co znacznie zmniejsza emisję tlenków azotu (NOx). W porównaniu z tradycyjnymi silnikami nowe TDI zużywają nawet o 17% mniej paliwa.

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ

REKLAMA

REKLAMA
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij