REKLAMA

Nowy Hyundai Santa Fe w sprzedaży. Znamy ceny

Hyundai wprowadził do oferty nowego Santa Fe, który po raz pierwszy dostępny jest z napędem hybrydowym o mocy 230 KM. SUV występuje w wersjach pięcio- i siedmioosobowych.

Hyundai Santa Fe 2020 fot. materiały prasowe
Hyundai Santa Fe 2020
Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 165 900 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Hyundai ogłosił wprowadzenie do oferty nowego Santa Fe, który po raz pierwszy dostępny jest w wersji hybrydowej, a w niedalekiej przyszłości także hybrydowej plug-in. Oprócz tego w gamie jest jeszcze diesel, ale ten zarezerwowano dla najwyższej wersji wyposażenia.

Dołącz do nas na facebooku i bądź na bieżąco z motoryzacyjnymi newsami!

Hyundai Santa Fe – trzy wersje wyposażenia

Hyundai Santa Fe dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia – Premium, Executive i Platinum, które dodatkowo oferowane są z pakietami. Wszystkie wersje standardowo występują w wariancie pięcioosobowym, natomiast wariant siedmioosobowy oferowany jest za dopłatą wynoszącą 5 000 złotych, niezależnie od wersji. Wariant 7-osobowy na wyposażeniu posiada ponadto nawiew i panel do sterowania klimatyzacją z tyłu, a także dodatkowy port USB.

Cennik Hyundaia Santa Fe wygląda następująco:

  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 2WD 230 KM – od 165 900 zł (Premium)
  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 2WD 230 KM – od 193 900 zł (Executive)
  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 2WD 230 KM – od 213 900 zł (Platinum)
  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 4WD 230 KM – od 175 900 zł (Premium)
  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 4WD 230 KM – od 203 900 zł (Executive)
  • 1.6 T-GDI (hybrydowy) 6AT 4WD 230 KM – od 223 900 zł (Platinum)
  • 2.2 CRDI (diesel) 8DCT 4WD 202 KM – od 235 900 zł (Platinum)

Zamów e-wydanie magazynu "auto motor i sport" - teraz o 30% taniej!

Hyundai Santa Fe Premium - wyposażenie bazowe

Hyundai Santa Fe Premium kosztuje od 165 900 złotych za samochód hybrydowy z napędem na dwa koła. Warto zauważyć, że cena podstawowa nowego modelu jest niższa o 9 500 złotych, a ponadto nowy Santa Fe oferuje znacznie bogatsze wyposażenie standardowe niż poprzednik.

W porównaniu do odchodzącego modelu, na pokładzie znajdują się m.in.:

  • system dostępu bezkluczykowego,
  • podgrzewana kierownica,
  • podgrzewane fotele przednie,
  • system multimedialny z 8” kolorowym ekranem dotykowym,
  • cyfrowe radio DAB i łączność Android Auto i Apple Car Play,
  • komputer pokładowy z 4,2” kolorowym wyświetlaczem,
  • inteligentny tempomat z funkcją Stop&Go (SCC),
  • asystent zapobiegania zderzeniu czołowemu z wykrywaniem pieszych i rowerzystów (FCA) i funkcją Junction Turning,
  • asystent podążania na pasie ruchu (LFA),
  • lusterka składane elektrycznie,
  • reflektory LED.

Ponadto w wersji wyposażenia Premium występuje automatyczna klimatyzacja dwustrefowa z funkcją odparowywania szyb, tempomat z ogranicznikiem prędkości, czujnik deszczu, kamera cofania, tylne czujniki parkowania, felgi aluminiowe 17” oraz system Bluetooth z funkcją wybierania głosowego.

Pakiet Drive umożliwia z kolei dokupienie elektrycznie sterowanych foteli przednich, regulacji wysokości fotela pasażera oraz systemu monitorowania tylnej kanapy z czujnikami ultradźwiękowymi (ROA) za kwotę 3 500 złotych.

REKLAMA

REKLAMA

Hyundai Santa Fe – hybryda plug-in w drodze

Od 2021 roku nowy Santa Fe będzie dostępny z opcjonalny pakietem Luxury, nadającym bardziej wyrafinowanego stylu, a także z oszczędnym i dynamicznym napędem hybrydowym plug-in.

Hyundai Santa Fe 2020fot. materiały prasowe
Hyundai Santa Fe 2020

Dostępna już teraz hybrydowa wersja nowego Santa Fe to klasyczna konstrukcja, która tu została wyposażona w silnik Smartstream 1.6 T-GDi o mocy 180 KM i silnik elektryczny o mocy 44,2 kW. Układ hybrydowy ma łączną moc 230 KM i moment obrotowy wynoszący 350 Nm, który za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni automatycznej, w zależności od wersji, trafia na przednią oś lub wszystkie koła.

Wersja przednionapędowa rozpędza się do 100 km/h w 8,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną wynoszącą 187 km/h. Porównując bazowe napędy, czas przyspieszania od 0 do 100 km/h jest aż 1,4 sekundy lepszy od poprzednika. Wersja z napędem na cztery koła rozpędza się do 100 km/h w 9,1 sekundy i także osiąga prędkość maksymalną wynoszącą 187 km/h. Zastosowanie napędu hybrydowego nie wpłynęło na obniżenie walorów użytkowych samochodu, który umożliwia holowanie przyczep o masie do 1650 kilogramów.

zobacz galerię

Zobacz także:

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
REKLAMA