Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy Jeep Wrangler - gorąca premiera

Nowa generacja Jeepa Wranglera zadebiutowała podczas Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to kultowa już terenówka. W nowej odsłonie samochód jest wyposażony w zaawansowane technologie, w tym trzy nowe systemy Uconnect, a jego wnętrze wykonano z wysokiej jakości materiałów.

Wrangler jest jednym z tych modeli, które obrosły w wieloletnią legendę. Nie pozwala ona na przeprowadzenie rewolucyjnych zmian. Podobnie jak w przypadku Porsche 911 czy Mercedesa Klasy G. Producent wie to doskonale i umiejętnie odświeża swoją perełkę, zachowując jej klasyczny, surowy styl oraz ponadprzeciętne właściwości terenowe.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

Jeśli chodzi o stylistykę, na pierwszy rzut oka niewiele się zmieniło. Znak charakterystyczny Jeepa to siedmioszczelinowy grill. Mamy tu też okrągłe reflektory - element stały, poza pierwszą generacją z 1987 roku, która miała prostokątne, powszechnie krytykowane światła przednie.

Pozostał charakterystyczny pudełkowaty kształt nadwozia, wydatne nadkola, kwadratowe światła tylne, wystające na zewnątrz zawiasy drzwi czy zapinki maski. To wszystko ku uciesze wiernych fanów modelu.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

Nadwozie osadzone jest - również tradycyjnie - na ramie, przez co Wrangler zachował swoje walory terenowe. Nowa konstrukcja to jednak o wiele bardziej nowoczesne materiały, w tym wysokowytrzymała stal i aluminium, co poprawiło sztywność nadwozia i odchudziło auto o niemal 100 kilogramów.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

W kabinie zrobiło się nowocześnie, bo mamy tu kolorowe wyświetlacze systemu multimedialnego oraz ekran między zegarami. Choć stylistyka pionowo ustawionej deski rozdzielczej utrzymana jest w prostym, surowym charakterze, to mamy tu prawdziwie współczesne rozwiązania. Jest łączność Apple CarPlay i Android Auto, ekrany mają od 5,7 do 8,4 cala przekątnej, a tapicerka wykonana została z wysokiej jakości materiałów.

Jednym z silników napędzających nowego Jeepa Wranglera jest dobry znajomy, czyli 3,6-litrowy silnik V6 Pentastar o mocy 285 KM. Drugi z kolei nie ucieszy zagorzałych fanów, ale jest niejako wymuszony panującymi w motoryzacji trendami. Mowa o czterocylindrowym silniku turbo o pojemności 2 litrów, do tego w wersji mild hybrid. Stratę dwóch cylindrów i mniejszą pojemność jednostka rekompensuje mocą 268 KM.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

Obydwa motory mogą współpracować z 8-biegową automatyczną skrzynią, która zastąpiła pięciostopniowy "automat". W ofercie znajdzie się jeszcze trzylitrowy silnik Diesla V6.

Jak na Jeepa przystało, Wrangler ma solidny napęd na cztery koła, z blokadą mechanizmów różnicowych i przełożeniem redukcyjnym. Do wyboru są dwa systemy napędu 4x4, nowa dwubiegowa skrzynia rozdzielcza Selec-Trac z możliwością jazdy z napędem 4x4 w każdych warunkach, elektryczne blokowanie przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego Tru-Lock, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Loc i elektronicznie rozłączanemy stabilizator przedniej osi.

Jeep Wrangler Jeep Wrangler

Specyfikacje produktów i szczegółowy harmonogram dostępności nowego Jeepa Wranglera na rynkach w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) będą dostępne w przyszłym roku, wraz ze zbliżająca się komercyjną premierą modelu.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 195 200 PLN
Dostępne nadwozia: suv-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij