[ X ]

Drogi Użytkowniku,

W związku z tym, że począwszy od dnia 25.05.2018 r. na terenie Polski obowiązują nowe przepisy regulujące kwestie ochrony Państwa danych osobowych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej zwane RODO), Motor-Presse Polska sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53-238) przy ul. Ostrowskiego 7, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000151026, NIP: 8990026326, REGON: 930327847 o kapitale zakładowym w wysokości 2.860.000,00 złotych zachęcamy do zapoznania się ze zaktualizowaną treścią "Polityki prywatności" naszych Serwisów. Znajdują się w niej szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych na naszych stronach internetowych.

Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej (również poprzez zamknięcie tego komunikatu) z wykorzystaniem domyślnych ustawień przeglądarki internetowej w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Motor-Presse Polska Sp. z o. o oraz naszych Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres zmieniając ustawienia plików cookies w przeglądarce.

Kontynuuj przeglądanie

PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Nowy Volkswagen Golf coraz bliżej

Volkswagen przygotowuje się intensywnie do rozpoczęcia produkcji Golfa nowej generacji. Co wiemy o Volkswagenie Golfie nr 8?

Volkswagen Golf VIII Volkswagen Golf VIII

Volkswagen Golf jest dzisiaj sprzedawany w 108 krajach i od 1974 roku znalazł już uznanie 34 milionów nabywców. Całkowite inwestycje Volkswagena w nowy model wynoszą 1,8 miliarda euro. W fabryce w Wolfsburgu powstaje dzisiaj każdego dnia ponad 2 tys. samochodów z rodziny Golfa. Również w przyszłości pozostanie ona głównym miejscem produkcji tego kompaktowego modelu.

Obecnie sprzedawany w salonach Volkswagen Golf VII pojawił się na rynku już w 2012 roku, podczas salonu samochodowego w Paryżu. Golf VIII natomiast miał pojawić się w 2018 roku. Okazuje się jednak, że nowa odsłona pojawi się w połowie roku 2019, bo producent chce wyjątkowo mocno dopieścić swoją kurę znoszącą złote jajka.

Jak pisaliśmy niedawno, powołując się na niemiecki "Auto Motor und Sport", nowa generacja Volkswagena Golfa ma mieć bardziej wyrazistą stylistykę nadwozia, co oznaczałoby odejście od mocno konserwatywnej linii, prowadzonej przez te wszystkie lata.

Co istotne, zmienić mają się proporcje karoserii, które do tej pory były na tyle niezmienne, że niewprawne oko nie rozróżniało poszczególnych, następujących po sobie generacji. Klosze lamp przednich mają z kolei mieć wyróżniający je na ulicy kształt.

Dużo pracy eksperci poświęcają kwestiom aerodynamiki, co wspólnie z dalszą redukcją masy własnej przyczynić się ma do znacznego obniżenia zużycia paliwa.

Pozostając w kwestii odchudzania. Nowa generacja Volkswagena Golfa oparta będzie na zmodernizowanej wersji platformy MQB, na której osadzony jest obecny model. Według wstępnych informacji, uda się obniżyć masę kompaktu nawet o 50 kg w stosunku do Golfa "siódemki", który jest z kolei lżejszy od swojego poprzednika.

Do napędu nowego Golfa posłuży zoptymalizowana i zmodernizowana rodzina silników EA211, do których należą jednostki 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1.4 TSI. Turbosprężarki o zmiennej geometrii oraz spalanie w cyklu Millera (rozwiązanie znane z silnika 1.5 TSI) będą kluczowe w uzyskaniu redukcji spalania.

Wśród odmian znajdzie się prawdopodobnie tzw. miękka hybryda (mild hybrid), a także silniki Diesla i benzynowe z filtrem cząstek stałych. Prawdopodobnie nie zobaczymy już modelu e-Golf, jako że rodzina elektrycznych modeli powstaje niezależnie od głównej linii modelowej.

- Następny Golf wprowadzi Volkswagena w erę pojazdów w pełni współpracujących ze sobą nawzajem i z otoczeniem w ramach rozszerzonych funkcji jazdy autonomicznej. Na jego pokładzie znajdzie się więcej oprogramowania niż kiedykolwiek wcześniej. Nowy Golf ma stały kontakt z Internetem, a dzięki swojemu cyfrowemu wnętrzu i systemom asystującym będzie wyznaczał standardy w dziedzinie łączności i bezpieczeństwa - powiedział Karlheinz Hell, szef działu modeli kompaktowych.

Komentarze

 
DODAJ KOMENTARZ
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij